• milisi

Junibebisar (sommarbebisar) 2010 i Norrköping del 2

Här träffas vi som ska bli mammor och pappor under sommaren 2010 och som bor i Norrköping med omnejd. Vi är både först- och omföderskor, en del av oss ganska nya i stan medan andra är rutinerade "Peking"-bor. Vi diskuterar om stort och smått och ibland planerar vi små fika-träffar. Ålder, jobb och intressen spelar ingen roll, vi har en sak gemensamt - ett kommande underverk!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-07 16:33
    Här har vi en bf-lista som vi kan fylla på våra presentationer.

www.familjeliv.se/Forum-11-229/m49810047.html

När man skriver in sin presentaton, kom ihåg att kopiera föregående inlägg också att vi får en sammanhängande lista.

• Svar på tråden Junibebisar (sommarbebisar) 2010 i Norrköping del 2
  • milisi

Fikaträff med stora magar ;O  Plats?

måndagen den 19 april efter 16.30
    la changa
    spalles
    dancemonkeydance

onsdagen den 21 april efter 16.30
    la changa
    spalles
    dancemonkeydance
    milisi

onsdagen den 28 april efter 16.30
    la changa
    spalles
    dancemonkeydance
    milisi

• milisi

Gjorde glykosbeslasting i går. Uäääk. Känner mig inte bra än fast alla provsvar var bra. Någon mer som gjort glykosbelastning?

• milisi

Spalles.: mensvärken kan vara förvärkar från livmodern. Min förra förlossning började med mensvärk som stegrade sig och till slut blev konsentrerade värkar. Jag hade också sådan värk förra veckan efter glukosbelastningnen så ni kan ju ana att jag mådde pyton, illamående för att ha druckit 3 dl sockerlösning på fastande mage och så kom de där värkarna. Fast de gick över på 1 1/2 dag. De tilltog aldrig så jag var aldrig orolig.

• milisi
    Fikaträff med stora magar ;O  Plats: Halvars Glass i Södra promenaden
    (om solen tillåter) annars träffas vi där och går till något fik i stan tillsammans.

onsdagen den 21 april ca kl 17.00
    la changa
    spalles
    dancemonkeydance
    milisi
  • milisi
    Fikaträff med stora magar ;O  Plats: Halvars Glass i Södra promenaden
    (om solen tillåter) annars träffas vi där och går till något fik i stan tillsammans.

onsdagen den 21 april ca kl 17.00
    la changa
    spalles
    dancemonkeydance
    milisi (Linda)
    tinas86
  • milisi

Peppar..: det tycker jag verkligen.
    Idag har jag mått illa. Fick upp frukosten, tog det lugnt fram till kl 11 då jag var vrålhungrig och åt lite tidig skollunch. Mådde pyton och var på väg typ 100 gånger till toan men lyckades hålla mig. Har fått behålla maten och även ätit lite kvällsmat men ursch för att må illa på jobbet (eller hemma heller för den delen) Det är något som är "fel" jag är ju i vecka 31 så nu ska det väl bara vara att njuta, eller? Är så trött i kväll så det blir en tidig nattning

• milisi

Vilka fik i city har öppet längre än kl 18? Är Lindahls för stimmigt? Det ligger ju ett sött hörnet Nygatan/Ga rådstugugatan med hembakat (har aldrig varit där. Fräcka fröken är ju fräckt och finns både vid skvallertorget och vid Spiralen men där är ofta mycket folk och hög ljudnivå. Bagarstugan vid Knäppingsborg är ju mysigt och finns gått om plats på övervåningen men jag vet inte hur länge de har öppet. Vad har ni för idéer?

• milisi

OBS! Ändrad plats för fikaträff. Skafferiet på Drottninggatan 15

Jag ringde till Skafferiet och de har öppet till kl 22 så det är ju super om vi blir fast i en diskussion {#lang_emotions_tongue_out} Jag kör bil så jag parkerar nog på någon tvärgata runt om kring typ Skolgatan och går inte förbi Halvars då.

• milisi

här är min jobbmobil i fall någon ser detta men inte hittar var vi är 0761-14 61 64

Svar på tråden Junibebisar (sommarbebisar) 2010 i Norrköping del 2