Inlägg från: mamma hampus |Visa alla inlägg
  • mamma hampus

lyxfällan!

Här är en till som tittar gärna på Lyxfällan men har missat Fuskbyggarna men jag skall sätta mig ner och titta på tv4.se/play.Men man har ju sett mycket på reklamen men något som jag följer med är "Arga snickaren"

• mamma hampus

Hur har ni koll på alla räkningar som kommer då,eller har ni mesta dels på autogiro eller faktura på nätet?

Jag har bara hyran och comhem på nätet de andra när jag har fått en räkning öppnar jag kuvert och kollar på den sedan lägger jag i en mapp med "Obetalda räkningar".

Sedan i slutet i varje månad tar jag fram den sedan så fort det är betalt och klart lägger jag det i nästa mapp som det står "Betalda räkningar" sedan när jag inte har något att göra tar jag den mappen och gör hål och sätter in i pärmar,en pärm för lite olika fakturor.

Men en fråga till er hur länge sparar ni era papper?Jag har ju sparat allt sedan jag flyttade hemmefrån och det är ju 7 år sedan.

• mamma hampus

Har ni sett alla programen i säsongen? Jag har inte sett alla på tv men jag är i kapp tack vare tv3/play..Och den ensamma mamma.Vissekigen e man också ensamstående men att vara så inpulsköpsugen att man köper en häst i stället för en frisörstol...Och sedan det paret som killen friade till sin tjej då blev man gråtfärdig {#lang_emotions_smile}

Men det var skrämande och höra det med Leasy har ju dem själv på datorn och jag säger också aldrig igen..

• mamma hampus
    Fjärilen235 skrev 2010-04-13 19:25:56 följande:
    Charlie ska sluta med lyxfällan, han berättar varför  på Pengakoll. En toppenbra sida.
    nej så får han inte göra...=( gillar dem bättre än de andra
  • mamma hampus

hej

Ni som tittade på programmet igår kväll minns ni den hemsidan de jämförde sina försäkringar m.m  med??

Har bara hört talas om Lendo eller vet ni någon bra sida??

tack för eran hjälp

Svar på tråden lyxfällan!