Är Tissot en skräpklocka för dig?
Vi har haft en vild diskussion om Tissot är en billig skräpklocka eller anses vara lite finare än andra märken eller inte. Vad tycker du?
Det är nog bäst att jag inte säger vad jag tycker.
Vi har haft en vild diskussion om Tissot är en billig skräpklocka eller anses vara lite finare än andra märken eller inte. Vad tycker du?
Det är nog bäst att jag inte säger vad jag tycker.
Jag använder inte klockor så jag blir chockad när folk köper en klocka över 1000 kr så ja, det märket är fint i mina ögon då jag tror de kostar en liten bit över 1000 lappen;)
Jag tycker Tissot är fina. Det finns säker de som tycker de är skräp och säkerligen de som tycker de är dyra, men det spelar inte så stor roll för mig. Jag gillar urtavlan och att de är bra kvalité, eftersom den funkar bra efter att jag både tvättat och tumlat den.
Jag gillar Tissot. Kan bero på att jag fick en av maken vår första jul....
Bra kvalité - jag har också provat att tvätta och torktumla den och det är inga problem. Och den är 10 år gammal vid det här laget.
Har också en Tissot och är jättenöjd. Min kostade 3500:- Har en stor herrmodell. Jättebra kvalité med safirglas.
Tissot är en vanlig klocka för mig. Absolut inget finare märke men det är god kvalitet på Tissot då jag själv har ett par sådana och de är alla hela och funkar även om jag tröttnat på dem.
ingen aning :S Jag har en guess klocka som kostade nästan 3 tusen tycker jag e skitdyrt :P
Men å andra sidan ligger ju de fina klopckmärkena på över 50 tusen kronor så att jämför man med det så e d ju verkligen bugdet :)
De finare märkena e ju Omega, rolex osv :) Men en sådan har jag inte direkt dår med haha
Men skräp klockor enligt mig är nog Ur o penn, o guldfynds klockor för 300
Hittade på Google en tissot klocka för 12 000. Då kan det ju itne vara skräp =P
En helt vanlig vardagsklocka.
Lyxiga klockor är ju Omega, Bretling och Longines m.fl. För mig.