Lokatt skrev 2010-04-02 08:54:46 följande:
God morgon och glad påsk! Ni skulle åka och äta med familj redan idag va? Vi har inget sådant förens imorgon. Idag hoppas jag bara på regnuppehåll för vi ska ut i skogen och träna med hundarna, både vanligt lydnadsträning och så börja med draget idag! *skoj* Har nått välldigt långt med hundarna nu faktiskt, det är så kul!
Yes, vi ska äta påsklunch idag. Blir bara med min mamma och min syster o hennes familj. Systern m. familj kunde bara idag, så det fick bli så

Ganska skönt att få det avklarat och ha resten av helgen ledig sen
Kul att det går framåt med hundarna.
En fråga: Är det i morgon man "normalt" brukar ge påskägg? Vad får era barn i sina påskägg?
Min mamma tycker att jag är hemskt taskig som bad henne plocka ur det mesta godiset ur Elrics ägg. Hon tycker att han måste få lika som kusinerna, men jag är helt övertygad om att han inte kommer märka någon skillnad. Han har ju inga syskon så han har inte alls upptäckt vikten av att allt ska vara "lika och rättvist" hela tiden. Hemma får han: Liten playmobilfigur, de 3 bockarna bruse i schleich-djur, en liten påse ostbågar, en godiskrokodil, ett kinderägg och en tandborste. Hade tänkt ge det i morgon, men blev osäker på vilken dag man "brukar" ge påskägg?