• fabi

K*B*N, pratar del 11

hej, hoppas ni har haft det bra,,, det var länge sen jag var inloggat här,, lillebror är som en vilda bebis,,man kan inte titta bort för det medför sig axtra arbete {#lang_emotions_surprised}  just nu städar han huset med mina rena kläder,,, {#lang_emotions_cry}

i vagns fronten så har jag just nu min mutsy en scooter och min tvillingvagn kvar,,, och jag city jeten som har trasig sittdel,,har inte kommit iväg och hköpt en ny,,fundrar på att tradera sittklädsen och chassit separat..

Sen har två dockvagnar flytta hem till oss, en retro emmaljunga och en retro lära gå,,, super söta,,men nu undrar min sambo hur länge jag ska ha hela vardagrummet full med vagnar {#lang_emotions_undecided}...

vi håller ju på att fixa ungarnas rumm där uppe och det är fullt med leksaker och grjer ,kläder över hela huset...

• fabi

hej alla ,,idag har jag fått jobba lite,,iñaki är ju jämt sjuk så det blir inte ofta jag jobbar hela veckor,,när detta händer så "firar" vi detta med tårta....

Imorgon ska vi alla fall gå till doktorn eftersom han har en svullen skörter och haft detat i två månader,,jag vad vi vett... har prtat igen med gastro efter han börjat bajsa blod igen och varit mycket sjuk,,så nu börjar väll karullen igen,,, hoppas bara inte sommaren blir som förra sommaren, när vi tribringade mest tid på labb och AL en i stranden.. 

På tanken på att jag bara har fyra veckor semester blir det ju kort ledighet..

ja det var lite om oss,,iker har lyckat på denna korta stund ta utt alla cp.skivor och lagt de lit stökig över golvet så där fint...:( 

• fabi
    Asereht skrev 2010-05-11 17:58:29 följande:
    Prus!har du kollat in dessa, duger ju som slit och släng test iaf. www.blocket.se/stockholm/Billig_Begagnad_Buga...www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_FYND_27...
    USCH vill ha,,jag som är helt pank,,,  vill ju prova en,,,

Min scotter vett jag inte än om jag gillar  den eller inte tycker om den.. får provköra den lite mer... men jag är hemst sugen på en UJ,,skulle bytat med en tjej men hon ångrade sig ,bodde för långt bort...
  • fabi

När jag köpte city jetten fick jag med en skip¤hop,,har inte använd den efter den är rosa och den passade inte med min röda vagn,,,men nu när jag kör med scooten som inte har varukorg så började jag använda den..och jag älskar den...{#lang_emotions_heart}

• fabi
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 09:24:55 följande:
     Fabi; kul att du är tillbaka Kul också att du fick användning för din väska då du faktiskt blev lite lurad av City Jet-säljaren Hur går det med lillemans mage?
    jA, det blev en dyr väska... har inte bästemt mig vad jag ska göra med city jeten,,om jag ska sälja chassiet och klädsen på t. och på så sätt få lite pengar, eller om jag ska köpa sittdelen,,men nu känns det int som jag behöver en sån vagn..

Akis mage är börjat krångla igen,,så på fredag ska jag åka till AL och göra lite tester,, känns som jag aldrig får jobba,,om det inte är så att han är sjuk så är det läkarbesök.. tur att man är ledig på fredag... fick en ny tid för att titta på hans lyftskörder,,, tyckte den första läkare var så luddig...
  • fabi
    Pruseluskan skrev 2010-05-12 09:37:44 följande:
    va hände fabi med city jeten?
    JAg köpte den på tradera för 600kr ,,men jag vett inte om den var sönder när jag köpte den eller om jag hade sönder den,,men en del på sittdeln gick sönder och den går inte att sätta upp den på sittläge..

Kan köpa en ny sittdel för 1000kr,,men har inte haft råd eller ork att köpa den... så den står där,,, skulle t hem en beg sittdel men den gick för högt upp... så jag velar vad jag ska göra med den,,,
  • fabi
    sarahl skrev 2010-05-12 15:06:01 följande:
    fabi- kanske sälja den till mig, min gubbe är av den händiga typen!
    Om man kan jobba med metal,,det är nämligen en liten metallbit som gått sönder och man behöver göra en ny sån,,, har haft funderingar på att fråga metallläraren i ungarnas skola om hjälp,,men kommer aldrig till skott..

Så det är det...

Visst kan du få köpa den,,men som sakt,, tror inte det blir lönsamt om du ska betala frakt för den,,

jag och en kompis har funderingar hur den skulle se ut med en vanligt sittdel,,för det måste ju funka med en sittdel från city cross.. ligdelen funkar ju,,,
  • fabi

Är helt slut,,, varit på AL och tagit prover på min 4 åring inför läkarbesöken på gastro om några veckor,,men redan idag fick jag svar på blodprovet från vår vårdcentralen ,, vi fick en brev där det stog att han har låga vårde på vittablodkroppar och plattablodkroppar...att vi ska boka en ny tid inom 2 till 3 månader...

Japp,,så nu sittar jag här och är lite nojig som vanligt och goglad lite och det var någ inte så bra för det var inga bra svar jag fick,,,

• fabi
    Asereht skrev 2010-05-15 11:46:27 följande:
    Gomiddag! Idag är det rena sommarvärmen här! 22 grader inne och 22 grader ute! Fast det är ganska kvalmigt och det brukar innebära huvudvärk för min del så jag får vara extra noga med vätska och ha alvedon i beredskap.A har så smått börjat grabba tag i saker och ting även om han än så länge inte riktigt kan styra det hela. Så han får öva med snutten från Lodger. Då slipper han iaf att göra sig illa när det blir lite häftiga rörelser. Sen måste jag säga att jag fullkomligt älskar den här barbautstyrseln! Barbapappa måste ju vara den absolut bästa motsägelsen till att rosa skulle vara en tjejfärg. När minibusen såg lillebror i denna outfit sa han "vad fin han är, han ser ut som en liten griiis". Bilderna ska vara klickbara om allt fungerar som det ska, då får man se hela lilla A.
    de är så fina,,,jag har köpt de randiga byxorna till min plutte,,men hoppade över den rosa tröja,,vett inte varför,¨åt andra sidan är han inte så liten längre och kände att den kanske blev för tjejig för en 18 månader pojke,,men det hade ju varit super snygg...
  • fabi
    Lokatt skrev 2010-05-15 23:48:53 följande:
    ja, kan man säga, fast först behöver hon plockas ner, hon anser sig vara för hög och blir stress-dominant. Med mig är det inga problem dock, jag läser hennes signaler och är ganska signalsäker själv, så jag befäster och plockar på mycket psykisk ansträngning och träning för henne och ger henne nya "jobb" nu när hon förlorat gamla. Rehabiliterar helt enkelt En del jobb... Biter mig hårt i tungan
    Jag menar kanske inte bar för att den var rosa,, vett inte var för jag tyckte den skulle var tjejig,,, kan tilläga att jag köper kläder till mina killar i "tjejavdelning" och min 4-åring har lilla och rosa hallo kitty vantar,,, men jag skulle åt andra sidan inte klä killarna i tröjor med volanger,, eller puffarmar...  inte för att jag tycker att det fel,,alla klär sina barn som de vill,, åt andra sidan vägrar jag klä mina ungar i kläder med flammor, och annat trams

men det är en lite trauma från barndomen,,min mamma hade ingen koll så vi fick ha alla möjliga konstiga kläder... 
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11