• AnPa

K*B*N, pratar del 11

Halloj! Känner igen många här inne från bugga-tråden bl.a. :) Skickade en ansökan till den andra tråden (medlemsgruppen) och blev presenterad för denna tråd av frk småland! :) Verkar vara himla trevlig stämning här inne så här hänger jag gärna, ifall jag får såklart? Kallar mig själv A här, är sambo med P (där har mitt nick kommit ifrån, när det ändå pratades om det :P). Vi har tillsammans lille V som är född 24 feb 2010. Gillar barnvagnar och har haft 4 stycken so far och vill gärna bli bättre på att fixa tillbehör själv. Projektet som ligger framför nu är en dyna till swiften i ett ursnyggt tyg från Ikea :) Kanske ska passa på att fråga, hur tjockt skumgummi använder ni? Kram sålänge!

• AnPa

Asereht: Tack! :) Jag tror att jag känner igen dig från AFF, fast då när jag var gravid ;) Jag hängde i marsgruppen där och tjuvläste lite i februari-gruppen ;) känner mig som rena nybörjaren när jag läser om din "karriär", å andra sidan år ju V vår första. Måste bli fler barn (hur ska jag annars kunna fortsätta med att byta vagnar? :D). Tack för att du tog dig tid att tipsa om skummgummit! Fick lite tankehjälp av min mormor igår och hon trodde att man kunde sy knapphål (fast större då) för selen, gör du så eller har du något proffstips? ;) sen undrar jag varför man syr dynorna rundade upptill? Alltså som ett nyckelhål typ.

• AnPa

Fröken Småland: tack och tack för mailet ang denna tråd :) Jo det har jag full förståelse för! Har också lite svårt för att lägga upp bilder mm så mig gör det ingenting, chit-chattar gärna på här sålänge! :) Hahaha ja, det är bara 4 än så länge. Vet egentligen inte vilken jag gillat bäst, alla har liksom sin charm (förutom teutonian vi hade från födseln tills vi insåg hur hjärndött det valet var och köpte en Cam

• AnPa

Ekorrmamma: Åhh grattis till kommande bebben! Börjar längta efter en till jag med. Men får nöja mig med att bli moster i okt (har sökt massa utbildningar till hösten). Tråkigt att behöva göra sig av med kära egodelar men samtidigt kul med nytt! Mina tankar förs direkt till bugaboo donkey ;) Hade vi haft bebbe på g hade det definitivt blivit en sån! Hur gamla är dina barn?

• AnPa

Asereht: Jag tror att jag får be min mormor om hjälp när jag väl kommit till hålen, hon är riktigt duktig på att sy och har några high-tec maskiner så det blir nog bra ;) Jag får nog prova mig fram med formen, kanske är bra med rundat och små "vingar" ut som skydd :)

• AnPa

Ekorrfamiljen: Okej, ja den verkar smart! Jag provkörde den i butik (fast utan barn i) och den var lite svår att svänga runt hörn med då den är lång. Men den är ju smidig som är så smal! Man kan inte få allt tyvärr ;) Mitt ryggonda har precis börjat gå över från grav med V, men då lade jag om kosten vid nyår och har tappat 12 kg också, så jag förstår dig! Jag har sökt lite olika men alla inom försäljning/marknadsföring! Ska bli superspännande att se om jag kommer in och isf få använda hjärnan lite mer ;)

• AnPa

K Kavat: Taxk! Vad mysigt att ni alla verkar ha många barn (vill jag också en vacker dag!). Jo men jag funderar på om inte vadd blir konstigt när man tvättar dynan? Annars verkar det vara en ultimat kombo och kanske lite mer lättformad i vagnen sen då vadden inte är lika "stel" som skummgummi :)

• AnPa

Lindadjo: ja men dig känner jag igen! Du har ju gjort den där superfina liggdelen som finns i bildtråden jag startade :) Ser fram emot fler bilder på den! Vad härligt att gå i väntans tider :) Jag längtar lite efter att få planera en liten faktiskt :) Frog verkar ju vara super (speciellt om man syr eget, gillar inte fodret). Det som är bra med pimpning är ju att vagnen blir som ny ;)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11