-
Lokatt skrev 2010-04-01 19:21:04 följande:guldbrun? ganska mörkt brun ser det ut på min skärm Men du ska inte behålla alltså?Ingen som har berättat hur de spenderar påsken? eller flyter det på som vanligt bara?Ikväll ska jag och maken äta god mat för att "fira" ledig dag imorgon. Lax och tryffelmos, sås och sallad. Kan göra gott att muntras upp lite. Vi ska hem till mamma på påskmiddag i morgon vid 15, med mamma, systrar, farmor, mostrar. Blir nog mat och godis i överflöde. Tuvas mormor satt och spelade in Pippi på rymmen som gick på Tv idag, så Tuva kan titta imorgon. På Söndag kommer min pappa och hans fru hit på middag, systrarna med då oxå. På måndag åker vi ut till Nynäshamn och prommenerar runt och hoppas på massor med sooool Fröken Småland skrev 2010-04-01 16:06:41 följande: Jag har ju mycket slingor också och de sög åt sig massor av färg så topparna är jättemörka. Lilleman sa just: mamma, ditt ljusa hår är borta! Köpte Jane Hellen Guldbrun på Rusta för 42 kr ifall den du brukar köpa är dyrare Asereht. Man skall aldrig betala mer än man måste! *gammalt smålandsordspråk*OK, här är resultatet. Snyggt tycker jag själv - fast på någon annan för det här är inte jag. Det är mycket varmare i tonen än bilden återger. Jag har alltid "sett" dig som ljus! Angel Gbg skrev 2010-04-01 16:20:50 följande: Ang reklamera så kan jag väl komma med hur väl Intersport skötte ärendet i veckan. Köpte i juni förra året ett regnställ McKingley till C som inte användes under sommaren utan först till hösten då hon började dagis. Nu i torsdags (en vecka sen) togs det fram men då hade gummit som går under skon torkat totalt och bara frassade om man drog lite i det. Otroligt nog (än chockad) hade jag kvittot kvar och gick då helt sonika till Intersport och visade, inte ett ord, inte en komentar nada utan nytt regnställ och nytt kvitto på det nya så om det åter blir problem så har jag allt fix och färdigt. Fick t.o.m förfrågan om vi inte ville ha annan storlek! så ska man behandla sina kunder (insåg när jag hade svarat på allt detta att ni flyttat till denna tråd...
-
men det där blev ju hel knäppt
-
Halloj!
Här är det highlife med arg 2åring, som varken vet ut eller in av vad hon vill idag..
Middag hos mamma väntar runt 15 tiden åker vi ditåt.
Innan har jag tänkt att sätta in 2års kort i album.
Vad har ni för Er? -
*tar åt sig trots att jag inte alls kan räknas till kreativ godingEkorrfamiljen skrev 2010-04-03 14:09:01 följande:*spammar tråden* Vemund vill hälsa Glad Påsk till alla kreativa godingar:
* Det va den sötaste påskgubbe jag sett. Plutten!
-
Halloj på Er!
Igår var det påskfirande hos mamma/mormor.Idag kommer pappa/morfar hit med fru också mina systrar. Ska bjuda på färskpasta med kyclingfile,soltorkadetomater,färskspenat och vitlök.
Någon som har en bra (enkel) förrätt att tipsa om?
Jag ska unna mig en 3hjuling till sommaren för skattepengarna, och nya sängar och ullaredsresa, och hyran på Ölansstorpet och och och tänk vad pengarna ska räcka till mycket -
MT? *snurrig i bollen* - Mobil-tråd ?
Frk S - va inte du på jakt efter större än 92?
(inte min!)
www.tradera.com/Pop-polarn-rod-skaloverall-strl-98-Super-fin--auktion_302803_110071149 -
tror fuji har lite bra priser då och då...Lokatt skrev 2010-04-05 19:02:19 följande:nån med tips på bra framkallnings-ställe? Gärna billig frakt och kanske något erbjudande... Ska beställa några förstoringar.
jäkligt snabb leverans i vilket fall -
Morr åt - "Finns vagnen kvar mail och när man svara att den finns så inte ett ljud"
- s u c k -
Hej hallå på Er!
Nif - Har E börjat ny förskola nu? -
Nifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:
sådär ska dem se ut, då vet man att dem har haft det roligt