-
Men det är fasaden som räknas förstår du...Riskiflickan skrev 2010-04-03 08:24:56 följande:Lever efter bibeln?? Javisst.... men samtidigt finns det inget ställe som HB flödar som där heller....
-
Ekorren/Kavat: ni MÅSTE gå på fredag! Nif: har du hittat en Softy? Jag vet inget om dem men Asereht har väl haft nån sån? Och Miss Boring har flera stycken men hon är ju aldrig här
-
Kavat: jag köpte biljett från Edenbaby i år igen. Kostade 90 istället för 120 *nöjd*. Skall se till att få en goodiebag också så jag tjänar in lite till *smålänning*
-
Ekorren: japp, är de första 100 eller 200 tror jag som får en sån *skall stå och frysa från tidig morgon med Passau*
-
Angel: min MT var också borta ett tag; jag hittade den hängande i sin lilla påse under en jacka på en krok under hatthyllan. Kolla där
-
Vuxentid/egentid? Funderar på vad det var nu igen?
-
Vi har stopp i dammsugarslangen och den går inte att plocka isär
. Någon som har tips om hur man blir av med proppen? Har inga idéer på vad som är böjligt nog att komma igenom alla krökar och ändå styvt nog för att putta undan blockeringen. Och vi behöver dammsuga nu...
-
Nja, stoppet i slangen sitter precis där det mjuka börjar men efter svängen i hårdplast
Jag är lite inne på en trädgårdsslang kanske, den är ju både böjlig och lite styv. Då skall jag bara hitta en sån också *suck*
-
Härlig bild på E
-
Bild?