Inlägg från: cirkuspuman |Visa alla inlägg
  • cirkuspuman

K*B*N, pratar del 11

Tittar in här efter tips av Lindadjo som jag känner igen sedan tidigare från P&T tråden
    Jag är oxå barnvagns tokig och har väntar bebis om tre veckor så nu får jag shoppa bebissaker igen

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ BF mars 2011 ♥ ¸
  • cirkuspuman
    Asereht skrev 2011-02-25 19:30:17 följande:
    Välkommen! Vi sågs också i p&t tråden förr.
    Tack
    Kavat skrev 2011-02-25 19:35:41 följande:
    Och grattis till nytillskottet! Då blir det bugga denna gång då.
    Tack  Hi hi..det blev faktiskt ingen bugga utan en EL city cross jag har aldrig fastnat för buggorna Skäms
    Vi kommer säkerligen att byta vagn till hösten och då blir det nog en Teutonia Cosmo för en sådan är jag lite sugen på

Kör ni bugga allihopa?

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ BF mars 2011 ♥ ¸
  • cirkuspuman
    Fröken Småland skrev 2011-02-25 20:05:55 följande:

Välkommen hit ändå!
    Ha ha.. tack
    Asereht skrev 2011-02-25 20:04:26 följande:
     nej då, det är lite blandad kompott här.
     Vilken tur Vi hade en city cross på sidan av P&T vagnarna när mellankillen var liten så det blev en sådan igen.
    Vi har en hel del skog och mark att vandra i här så det känns smidigt med en bastant vagn och dessutom ger den lite extra motion eftersom den har lite tyngd
    Men som sagt...här byter vi vagnar friskt så vi får se vad som händer efter sommaren  
  • cirkuspuman
    Nifelheim skrev 2011-02-25 20:23:26 följande:
    Jag älskar City cross, men den är allra bäst om man kombinerar med en bugga vid sidan av
    Så det säger du
    Asereht skrev 2011-02-25 20:19:37 följande:
    Vi bor ju ute på vischan så jag förstår precis, därav att jag kör happyn. Jag har alltid gillat teutoniavagnar så skulle jag byta ut brion så skulle det bli en klassisk mistral. Vi får väl se vad som händer framöver. Till hösten blir det dagis för minigrisen och då säljer jag buggan/froggen. Vem vet, jag kanske säljer brion med och köper en mistral, eller något annat vändbart som funkar stabilt på landet.
     Jag har tvärtom aldrig riktigt gillat Teutonia men cosmon var så liten och smidig så jag blev kär

Nu ska jag ta hand om min febriga lilla tjej som kom upp här.
    Ha en trevlig fredags kväll {#emotions_dlg.flower}

• cirkuspuman
    Tack för era varma välkomnanden {#emotions_dlg.flower}

Vi har oxå tre vagnar nu, EL city cross, EL scooter och en Maclaren XT sulky men scootern  kommer snart att bytas ut måt något roligare, ev en Brio Sing  men de är ju så himla breda baktill...
    Kavat skrev 2011-02-26 17:28:33 följande:
    Nu har jag varit och reashoppat med mamma och liten medans maken och de två stora har varit och badat. Hittade några små fynd, ullsockar, fodrade gummistövlar och några böcker. Nice!
    Skönt att komma ut lite också. Höll på att få nippran här hemma hela familjen.
     Vad härligt med shopping och dessutom på rea *s*
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-26 20:13:42 följande:
    Utpumpad mjölk från maken? Förvånad Obestämd Oskyldig Flört
    Hi hi, jag tänkte detsamma ??

• cirkuspuman
    zasata skrev 2011-02-26 22:29:52 följande:
    vilken scooter har du? ;)
    Är det mig du menar? En svart/platina fr 2008.
    Tant Pruselius skrev 2011-02-26 23:06:48 följande:
    Jisses *skakar på huvet* eller... eller eller dem som har kvar samma vagn till alla ungar !!! *kliar skallen*
    T har haft ciekus 12vagnar under sina 3år och då är jag en amatör
    Vi har haft 23 vagnar och jag har mer eller mindre lovat min man att inte bli lika vagntokig denna gång så vi får se hur det går
    Minst 3 vagnar behövs ju iaf.

Här är det sjukstuga idag Jag är däckad med feber, halsont och ont i kroppen, likaså äldsta dottern.
    Sonen och minsta dottern är inte så impade av att vi däckat i soffan men vad ska man göra?!
    Maken var på bröllopsfest igår och väntas hem framåt em så jag håller tummarna att han är piggare än jag  

• cirkuspuman
    Tant Pruselius skrev 2011-02-26 23:09:41 följande:
    Känner igen dig från någon "Vänta syskon i mars/april-tråd"
    Välkommen hit!
    Javisst Tack!
    Känner igen ditt nick oxå så alla är mer eller mindre bekanta här inne, vad trevligt {#emotions_dlg.flower} 
  • cirkuspuman

Här är jag

Vi är äntligen kvitt influensan och jag känner mig som en helt ny människa *s* tänk att foglossningen som gjorde mig totalt förlamad för några veckor sedan inte alls känns lika jobbig när man är feberfri allt är relativt säger de va?!
    BF på söndag så här händer inte så mycket...försöker vila så mycket det går och tar det allmänt lungt!

Hur har ni andra det? 

• cirkuspuman
    Tant Pruselius skrev 2011-03-16 14:17:34 följande:
    hejar på ! snart är det dags.... spännande! har ni något namn, visst var/är det en lillebror ni väntar - el är jag helt ute o cyklar...

jag ammar, sniffar bebis och gråter mest dagarna i ända..... lyckotårar för det mesta Drömmer
    Det låter som om du har mysiga dagar hemmaHjärta
    Ja vi tror att det är en lillebror, det syntes ganska tydligt på RUL men man kan ju aldrig vara helt 100% Namn är vi inte helt överens om så vi håller det tills bebis har kommit ut så vi får se vem det är
    Kavat skrev 2011-03-16 14:18:45 följande:
    Bf på söndag?! Åhh, vad spännande. När han du fått de andra?

Usch vad jobbigt med influensa. Vi hade feber och skit i förra veckan, nu mår maken "dåligt". Troligtvis samma men han är feberfri i alla fall och jobbar. Jätte konsigt, lite ont i nacken och huvudvärk typ och jag och barnen hade runt 38 grader...
    De andra har kommit på BF+0, BF-10 och BF+5 så jag har ingen ledtråd alls om när denna kommer men jag gissar på slutet av nästa vecka (får man önska datum så passar den 26:e bra för en förlossning

• cirkuspuman
    Kavat skrev 2011-03-16 16:09:20 följande:
    Oj, ja det var spridda skurar. 26:e låter bra.

Jag har fått rul datum som inte stämde när vi hade gjort barn. Men om man går enl rul så fick jag dottern 40+1 och sönerna 40+2 med 20 min mellanrum. Så jag är rätt "vältajmad" och hade sagt att ja på fredag bf 40+2 blir det bebis typ hur länge som helst.
    Ja det låter spännande
    Jag vet inte riktigt när bebis blev till men jag tänker att de andra är födda 22:a och 23:e i månaden så denna borde komma däromkring oxå
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11