K*B*N, pratar del 11

Synd att Göteborg ligger så långt bort, skulle också vilja gå på mässa, fast måste nog snåla ett tag vi hämta automatlådan till Chryslern igår som varit på lagning så nu är det "bara" att sätta dit den.
Äntligen friska igen *peppar peppar* nån i familjen har varit sjuk varje dag sen sportlovet, så nu borde vi kanske få vara frisk
Jag har fått ett mönster av en kompis så jag ska kunna sy dregglisar men har ingen riktig koll på vad jag ska använda för sorts tyg?
Här har solen skinit hela dan vi har varit på öppna förskolan i dag för första gången på jättelänge kändes det som
våran sega dator och super slöa internet inbjuder inte direkt till att slö surfa men ikväll tycks båda sammarbeta så inte datorn hänger sig
Torekällberget var vi till förra året och när mina större barn var små åkte jag varje sommar dit med dom, beror kanske lite på att jag är född och bodde mina första 5 år i S-tälje innan mina föräldrar bestämde sig för att bosätta sig här.
Här var det 8 grader+ när vi gick till bussen nyss Ska försöka leta upp insatsen till bilbarnstolen, jag vet att jag inte gjort mig av med den men har ingen aning om vart jag lagt den....
Åh vill byta vagn men vet inte till vad.
Ska åka och lämna lilleman på dagis strax, solen lyste från en klarblå himmel för en halvtimme sen men nu är det grått och trist ute.
Är lite sugen på en tre-hjulig igen, hade en P&T som jag sålde i höstas innan vi bestämde oss för att skaffa en till.