K*B*N, pratar del 11

Jag slängde iväg ett skambud på Mutsyn, vet inte vad jag hoppas på *behöver verkligen inte fler vagnar*
Nämnde jag att lilleman fyller fyra idag?

Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också.
AnPa, jag drömde till å med en mardröm inatt om att baksidan på ryggstödet på sitsen blivit alldeles repad nu när den legat nerpackad... fast den är omsorgsfullt inslagen i fleecefiltar... Måste nog öppna å kolla...
Vi har en Maclaren Quest åxå, som liten resevagn. Funderar på om vi skulle ha 2 paraplyer istället för Phil&Ted:en (som fortfarande är den absoult bästa resevagnen) och tänkte testa Technon till storebror (som eg är för stor för, men för 300 spänn gör det ju inget om den brakar ihop). Men de två ihopfällda tar nog ändå mer plats än PT:n... Lite smidigare m paraplyer dock att slänga in i bakluckan på en taxi / tuktuk eller hur man nu tar sig fram.... äh, man kan väl inte få fööööör många vagnar va....?
1: Brio Duo -04 kanske... såld till inköpspriset
(2: brio modell äldre m vita hårda hjul, lämnades kvar i thailand 05)
3: Rollerbug, sitt + ligg... såld till inköpspris
4: Mountain Terrain Duo -04 (såld m 100 kr vinst)
5: UJ -06, röd... såld m 500 kr vinst (oj, där var det nog några olika klädslar som passerade åxå)
6: Mountain Breeze (05?) HAR KVAR
7: UJ-08 brun... bytt nästan omg mot:
8: Phil & Teds sport v2, svart/grå och vår älskling... såld m vinst minns inte hur mkt
(här har även ca 3 st Phil&Teds passerat enb i spekulationssyfte, tvättat av och tjänat några hundringar/nån tusenlapp t.om)
9: Bugaboo Bee+ Rosa sen Röd nu senast Gul (har även haft offwhite + uv-silver som jag aldrig använde)
10. Phil&Teds sp v1 resevagnen tråkblå - blev kvaddad vid flygn ersatt med: (HAR KVAR)
11: PT Explororer - SÅLD
Vagnar som passerat obemärkt och i princip oanvända röd Zapp, svart Zapp, Maclaren Quest (skruttig)... Har en fådd gammal paraply PegPerego hos mormor på landet...
Jo, sonen hade ju en trehjulig terrängsak som vagn nr 2 åxå... Äh, jag kan inte ens lista alla vagnar... ger upp
Passau - kan du visa vägen till de vita rockarna?? Borde finnas här i närheten va??