Fröken Småland skrev 2011-06-03 11:45:05 följande:
Leende: ja! kolla jättegärna! *gillar nykomlingen*
Var bor du, kanske någon bor i närheten och kan visa dig sin Bugga?
Bohus: jag har träffat säljaren och fått chassit, hon var verkligen supertrevlig så ge ett riktigt bra omdöme

Lycka till på loppis med Passau!
Tjoho, jag hittade den kupongen från MC donalds (fri entre för en person)
+ en annan kupong till jag fått från vår elfirma som gäller för en dagsbiljett till ett "barn" i sällskap med vuxen..
Du får gärna båda om du vill ha, själv ligger jag och föder i sommar *aj aj aj*

Men man får ju ut något underbart utav smärtan iallafall
Inboxa eller maila mig din adress så skickar jag dom så du har dom på tisdag
u.andre@hotmail.com Jag bor i Göteborg föresten!
Asereht skrev 2011-06-03 11:55:16 följande:
Leende- Välkommen till tråden för oss som byter vagnar och gillar att pyssla. Smått bereonde bara, bör tilläggas.
Ja har fem barn som för nuvarande är 19, 8, 7, 5 och 1 år gamla så även jag har varit i tätisträsket. Körde tre stycken i rask följd inom tre år. Det har sina fördelar och nackdelar.
Vagnar har jag haft hur många som helst, nrä vi räknade efter sist så var det ett 40-tal vill jag minnas men vi får sprida dem på antal barn så blir det ju inte så många.
I dagsläget har jag en Bugaboo Frog, En Bugaboo Bee och en Teutonia Mistral. Den senare nyss inköpt via blocket då jag bytte ut min Brio Happy mot den då lilleman börjar bli större nu och jag vill ha en mindre lite nättare "på landet vagn" dvs för vår del hemmavagn som man kan ha stående på dagis i höst osv.
Buggan är min leksak...

Tack

härligt med stor familj.. Jag har ochså stor familj, 5 syskon

Min man vill gärna ha 4 barn så vi får väll se hur det blir efter denna

Ojdå 40- tal vagnar, ja då är du verkligen en expert
Vilket härligt gäng ni är här
Nu står jag i valet och kvalet hur jag skall göra med 2 vagnar.. Och måste bestämma mig ikväll
*biter mig på läppen*
Berättar mer för er när det är klart *vill inte skriva i denna öppna tråd om det* även om jag hade velat berätta det nu...
Finns ju tusen som inte är med i denna tråden och bara smygläser varje dag kan jag tänka mig.. he he..
Sen kanske jag tipsar och dom hinner före mig