Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo
    passau skrev 2010-04-07 09:52:25 följande:
    riktigt roligt! men undrar om det är på allvar?
    Nja, det låter ju lite överdrivet. Man säljer väl knappast sitt hus när man skriver så. Men kul är det
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Det känns bra att vara hemma igen Vi kom hem igår kväll, vid 22.30. Nu är det tvätt och sånt som måste ordnas. Det är alltid skönt att komma norrut, få åka lite skidor och bli bortskämd hemma hos mamma och pappa. Men satans (ursäkta mig!) vad skönt det är att komma hem till sitt eget igen!!! Jag älskar vårat lilla "schabbiga" hus. Mamma och pappas hus är som ett urklipp ur en inredningstidning, allt är på rätt plats, och allt är så fint och perfekt, och vårat är som ett ihop-plock och bara kaos men det är vårat!
    Uppskattas lite extra just nu!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-07 08:32:33 följande:
    Någon som hört om Lindadjo funderar på att gå på mässan? Eller tror ni att hon bara "umgås" med sin man nuförtiden?
    Nej, tyvärr blir det inte mässa för mig. Beror dock inte på att jag ska "umgås" med min man istället, utan av mer ekonomiska skäl. Det har gått mer än beräknat på liftkort och hyrning av barnskidor osv
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Härligt väder ute det håller jag med om K kavat, fast vi har mulet här i Strömstad. Men det är ju varmt!
    Idag har jag klippt ungefär 1/3 av våran häck på baksidan, den är 3 meter hög och drygt 2 meter bred, så det är inte lätt att hålla ordning på den. Nu har jag påbörjat operation kaping av häck, så att den ska vara lättare att hålla efter i sommar. Jag har bra lust att gräva upp den helt och sätta ett plank där istället, som inte tar upp så mycket plats! Vi har ju liten trädgård som det är, utan världens bredaste och högsta häck! *suck*

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    passau skrev 2010-04-07 16:44:20 följande:
    men 2m bred, kan du inte ansa så den är 0,5m bred? surt jobb men skönt efteråt!får vi komma och hälsa på en dag i sommar?Maken är jätte sugen på Koster, då kunde vi kanske stannat och tagit en fika och rasat av barnen
    Självklart får ni komma på en fika det hade varit roligt!

Ja, ansa ja?... varken jag eller sambon har någon som hellst erfarenhet av trädgård. Vi är som frågetecken, och bara härjar hej vilt i trädgården.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Oh, aj... ägglossning på höger sida nu. Gissa vad som kommer hända här ikväll?
    Men nu ska jag ta pojkarna och gå och kika lite på loppisarna. Kanske det finns något fynd där idag, man vet aldrig.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Asereht: Fint halsband, måste beställa en sån jag med. Fick ju se syrrans fina nu när jag var upp. Duktiga Lokatt! OCH duktiga du Asereht! Sockarna var urfina, och sitter verkligen som gjutna. Jag har på mig de nu! De är helt underbara!!!! {#lang_emotions_flower} TACK {#lang_emotions_flower}

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Önskar så att jag hade kunnat gå på mässan jag med Jag hade velat träffa er alla, det är ju så många som jag aldrig har träffat ju! Hoppas ni hade det trevligt!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-09 21:11:28 följande:
    Halloj i tråden och tack alla för idag! Idag var det inte mindre än SEX otroligt snygga kreativa barnvagnsnördar i Sveriges framsida. Jag fick för övrigt med mig en Bee hem. Nu skall jag ladda om inför högskoleprovet imorgon *ångest*
    Oj köpt på mässan?
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11