Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-05-24 22:45:03 följande:
    Hon fick inte bära mer än bebisen hur länge som helst och hade alltså en dubbelvagn som  hon inte orkade/fick använda. Så hon använde knappt aldrig dubbelvagnen de första månaderna. Funderar också lite på om hon var "invalid" så länge som typ 4 månader, men det var så hon sa.
    Åh jahaa. Så långt tänkte inte jag. Nåja, skyller på att jag är extremt trött och ska bege mig mot sängen genast. Sov sött allihop {#lang_emotions_kiss}
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 07:03:32 följande:
     Nif: Köpte du någon P&T igår eller hoppade du över?
    Har inte köpt någon än. Har nästan sagt ja till den blå, men ångrar mig lite. Känns faktiskt liiite tråkigt med en sport igen trots att den är blå.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 07:13:40 följande:
    Alla barn borde åka vagn tills de är tolv *muttrar*
    MINST
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 07:19:15 följande:
    Nif: Om du ångrar dig innan du genomför affären så hoppa över! Det kommer alltid fler vagnar och du sitter ju inte i sjön nu. Dessutom är det ju jakten som är roligast
    Jo jag vet. Men jag kom inte på att jag ångrade mig förrän i natt Tycker ju faktiskt att det är roligast att leta, och den där stunden när man åker och ska hämta sitt fynd. Sen är det roligt i ungefär en timme och sen vill jag oftast ha något nytt. *skadad*
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-25 09:23:57 följande:
    känner igen. Jag hoppas få hämta hem en RB, om bara inte K var så osamarbetsvillig. Krånglig Karl!!!
    IBLAND är det bra att inte ha någon karl
  • Nifelheim

Asereht: Jag tycker att du ska sälja Sitty-ratten billigt till mig

• Nifelheim

Prusseluskan: Jovisst har jag det, men Emmaljungas rattar är dååliga. Brios rattar sitter ju med en skruv rakt genom stången. Mycket bättre.

• Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-25 11:44:02 följande:
    jag antar att ni inte alls gillade dynan
    vad för dyna? *missat*
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-05-25 14:49:02 följande:
    www.tradera.com/Jattefin-bugaboo-cameleon-mas... Jag har mailat säljaren här två ggr för att kolla om det går att hämta vagnen ifall man skulle buda. Hon svarar inte på det, snt gör mig misstänksam. Om jag nu skulle få för mig att buda så vill jag kunna hämta eftersom det inte är allt för långt bort. Syrran bor ju där.
    Den ligger på blocket också så jag gissar att det går bra att hämta. Reservationspriset verkar  dock vara rätt högt, så då kan du lika gärna köpa min likadana
  • Nifelheim
    Nifelheim skrev 2010-05-25 20:29:42 följande:
    Den ligger på blocket också så jag gissar att det går bra att hämta. Reservationspriset verkar  dock vara rätt högt, så då kan du lika gärna köpa min likadana
    Apropå den vagnen, vad är det för lapp med en massa text på som sitter på fotstödet?
  • Nifelheim

Kavat: Kom ni fram till något pris för buggagrejerna?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11