Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-06-21 20:12:02 följande:
    nån av er som kan om tv-apparater?  Vad är bakprojektions? Lcd, plasma osv.  vad "ska" man ha? sugen på en ny...
    LED...men vänta tills de går ner lite i pris....
  • Riskiflickan
    Kavat skrev 2010-06-21 21:36:53 följande:
    Sitter här och vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta!
    Pratat med rektorn för dagiset idag och fick sen ett fråga om det skulle vara lättare att sonen skulle vara där på morgonen och äta frukost istället för lunch för att undvika såskladd vid lunchen (vete i alla såser, redningar mm).  Hon tänkte nog inte riktigt på att smörgås, musli och gröt görs av vete och havre i de flesta fall och att det smular och dammar mer än såser gör va?! Drömmer Men det var ju i alla fall positivt att hon försöker hitta lösningar.
    haha, skicka henne på kurs.... snacka om att ha lite information ang vad gluten kan tänkas finnas.... hohoho.... man behöver ju inte ens ha gluten i såsen om man inte absolut vill.....
  • Riskiflickan

Hurra.... nu har de lagt ner mattan i badrummet... det sura är att mattan var så torr att det nog inte blev helt tätt..... så ombyggnad av badrummet blir det nog trots allt..... suck suck.... sura pengar....

• Riskiflickan
    Kavat skrev 2010-06-23 21:12:37 följande:
    Överlevde kalaset, men f-n vad jag är kass på att spela teater. Misslyckades totalt... Jag har nog aldrig känt mig  så osäker och maktlös. Ville ju inte ställa till en scen heller, men vad fan gör man när människan kommer och ska kramas och sen har mage att säga "nu stryker vi ett streck över allt som varit"..
    Ska inte bli skådespelerska i alla fall...

blä..... jag är också ursel på att spela teater....å jag hade INTE förlåtit utan en ordentligt fet ursäkt!
  • Riskiflickan

Glad midsommar alla!!! är på landet å firar, vi ska nog till töreboda camping imon för dans runt midsommarstången annars lugnt... maken jobbar å jag är ensam här uppe med sonen å svärisarna......

• Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-06-25 11:50:00 följande:

glad midsommar!

R.flickan, idag har minstingen "din" tröja, tilsammans med moonkids frottebyxor i brunt, en riktig hit! De byxornas är i samma frotte och färg som ärmarna på tröjan, ser som gjort ut för varandra upptäckte jag idag!

Kavat, har flera frågor om allergier, dottern har fått kallelse för prickprov den 5:e. Hon fick medicin utskriven, aerius, och vi skulle prova efter reaktioner på de saker vi misstänkte lite, i förrgår provade vi räkor, hon fick reaktion! Gick ner med medicinen sen.

kul att det passade ihop, alltid snyggt att ha något att matcha med

Idag har vi dansat kring midsommarstången och varit och badat... det var en trött men lycklig liten kille som somnade här på kvällen.....
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-06-26 10:03:22 följande:
    igår åt vi midsommar middag med min plastpappa och min pappa, inget mer avancerat än så. Dock ser jag att det ser lite udda ut, ingen av de är tilsammans med min mamma, men båda har varit Fast med mer än 20år imellan

här drömmer jag om att köpa en till hund... *galen*
    åh, jag önskar mig också en till hund,..... hett.... men jag har ju iof "bara" en
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11