• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-01-30 18:55:58 följande:
    Tack !!!! Känns lovely, dock inte hunnit kika så mkt på den för vi är hos mamma på middag men sen när jag blir hemma innan det säger ploff (jo för det kommer det att göra och det kommer inte kännas mer än just bara ett - ploff ) då ska jag ta en heldag och ge den all My love den har vinter hjulen på nu dom såg så gott som nya ut och denim är ju bara SÅ snyggt-precis som jeans bara snyggare med åren ... Ska nog investera i en röd suffla och liggdelslock längre fram nu är dock ekonomin lite tärd eftersom vi köpte babyskyddet i veckan och imorgon kommer braskaminen men hey! JAG ÄGER EN BUGGA finally!!!! Så alla med camtillbehör som ska vidare -inboxa mig först allt är alltid intressant
    Jag råkade glömma att jag köpt liggdelslock, eller ja, jag trodde det men hittade det inte och rätt som det var så hade jag två röda liggdelslock i bilen.. Hrmf... Minnet är ibland bättre än man tror men ändå skitkass..

Men ja, du vet vart det finns ett över.
  • Kavat
    zasata skrev 2011-01-30 19:46:30 följande:
    Jag dör!! Har fått bihålsinflamation eller värdens migrän. Dunkar runt vänster öga och ögonbryn och inget hjälper!! Kan man spy av huvudvärk? Är så hungrig men vågar inte äta..
    Ja, man kan spy av huvudvärk - lätt...

Ipren hjälper mer än panodil och så måste du sova och dricka (och äta kanske?)
  • Kavat
    zasata skrev 2011-01-30 19:54:29 följande:
    Har inte det, funkar primperan? Hur länge sitter det i? Hur vet man vad det är? Känns dom en hjärntumör eller något
    Ingen aning? Vet inte vad det är för läkemedel...
  • Kavat
    zasata skrev 2011-01-30 19:54:29 följande:
    Har inte det, funkar primperan? Hur länge sitter det i? Hur vet man vad det är? Känns dom en hjärntumör eller något
    Jag har inte kunnat göra något mer än att gå och lägga mig typ och efter en natts sömn brukar jag vara ok.
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 10:22:47 följande:

Bildbombar

Denna mössa fick vi (T) av en av mina bästavänners svärmor - I love it !
    T har dock fått för sig att den endast ska användas när det bakas... men vi jobbar på det!

hon har en hals
    Underbar både dotter och mössa! Hjärta
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 14:58:26 följande:
    Du! Jag vill oxå vara med och välja ur gottispåsen av cam-tillbehör
    allt rött till mig!
    Hm, men du om du börjar med denim kan du ju ta min röda liggdel sen.
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2011-02-01 12:07:17 följande:
    ring!
    *nickar* Är det den shoppen jag tänker på så ring!
  • Kavat

Varit uppe med liten och kollat honom. Han är fortfarande inte ok, bättre men inte ok. Så nu väntar vi på att läkaren ska ringa med provsvar. Hoppas på en vanlig uvi och inte något med njurarna, men det var något sådant det lutade åt tyvärr...

• Kavat

Liten har fått urinvägsinfektion... Så de ska göra ul på njurarna också för att se så de är ok.. Gråter

Inte konstigt han inte varit ok...

• Kavat

Asereht, Ja, han är för söt din lille  Hjärta

Här är det sådär. Jag är fullkomligt helt slut. Liten har sovit så himla dåligt länge nu och jag har vaknat med 1-2 timmars mellanrum i 10 dagar. Hjärnan är helt kokt. Och så min förkylning och knöl på det, som inte ger sig. Inte så konstigt kanske med tanke på sömnen vakenheten.. Spöke I går låg jag 3 timmar i sängen innan jag kunde somna (fick amma en gång) Helt sjukt!
    Ja, nu har iaf liten fått medicin så håll tummarna att han blir bättre och så hoppas jag att jag också blir ok snart. Drömmer

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11