K*B*N, pratar del 11

Och jag tycker passau, tant P och fr S har VÄLDIGT bra namnsmak.
Maja och Klara hade mina två senaste nog hetat om det blivit töser
Ekorren, och jag vet fler undantag på namn som betyder saker som JAG gillar.
Tack för fin post fr S!
Svär så det ryker! Nu har jag och maken just gjort oss "ovänner" med min mamma som aldrig lärt sig att knipa käft... För hon vet ju precis hur allt är...
Jaja, vi har aldrig varit ovänner så många timmar så det ska nog reda upp sig, men f-n varför bråka med mig när jag säger att jag inte sovit ok på två veckor... Tydligen är jag helt inkompetent som mamma...
Vi skulle äta där men vi tog alla barnen och åkte. Hon sa att jag bara överdriver allergierna, att mögelhäxan har rätt dvs att jag inte kan umgås med folk bara för att jag ber henne vara tyst och sluta ifrågasätta barnens allergier och ber henne att inte bråka med mig för jag har inte sovit på två veckor. Då säger hon att jag inte klarar av att vara mamma för maken har fått vara hemma. En riktig mamma ska nämnligen klara av att vakna en gång i timmen/2 timmar i två veckor när man redan har sömnbrist. Sen ska man förgifta sina andra barn och sig själv så de vaknar på nätterna och får klåda, eksem och en massa merarbete och ha barn med raseriutbrott och blödande mage för det är idiotiskt att ta bort det de inte tål. *ironisk* skriver på iPhone därav lååååång mening...
Syndbara om lilleman som skulle fått sova över. Han var superledswn men nu är de och badar. Kannågon svara på vad de tror de vinner på att kritisera mig som mamma? Ska jag må bättre av det? Så som vi har kämpat med avsaknad av sömn pga lillemans allergier hans första år främst när vi inte fick hjälp och sen med min glutenintolerans och nu med liten..
Ska läsa sen Måste bara ösa ur lite skit!