K*B*N, pratar del 11
fyndade 2 mini kånken på loppis i helgen (30kr) - en mörkblå och en gul. Var lite skeptisk till den gula färgen förut, men jag gillar den skarpt nu, spec till röda bee sufflan.... Och Tuva älskar sin "gröna" väska
fyndade 2 mini kånken på loppis i helgen (30kr) - en mörkblå och en gul. Var lite skeptisk till den gula färgen förut, men jag gillar den skarpt nu, spec till röda bee sufflan.... Och Tuva älskar sin "gröna" väska
Håller oxå tummarna för att lindajo mår illa av andra orsaker.
Sarahl - va surt, sådant blir man inte nöjd av Tyvärr vill jag inte släppa någon av dem än.... Om omjag ändrar mig så hojtar jag till. Är lite på jakt efter en svart oxå... Har en dimmgrön sedan innan.
Nif - vilken pot (skriver på fånen också funkar inte ochtecknet) modell är att föredra? Jag gillar den svarta med svart chassi - spanat in en mamma på jobbet som har en sådan, tycker hon ska sälja den till mig i vår måste bara informera henne om det
Och frågan var ju då, vad kan det va för modell - vibe? va är det för skillnad på dem?
*håller tummarna för att Ekorren och Viperas husköp ska gå i lås*
Nu ska jag snart på Outlett till bombadill och lipfish (hämta hem prinsesstårtesittpuffen jag köpte på mässan) och se om jag inte måste ha lite mer smarr till T leksakskök
Ase el "försvunne" småländskan - hur lägger man in bilder från phonen hit? går det?
Sedan ikea och leta ektorp -fotpall ....