Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2010-10-06 07:04:04 följande:
    hej hallå! Igår var jag/vi hos BM mitt järnvärde är kasst så nu ska jag dricka Blutsaft, K var helt säker på att det hette Blodsaft och frågade efter det på hälsokosten
    Min mage som redan nu är paj........ Jaja då fick man svar på varför man går i koma i alla fall...
    Och hjrtljud fick vi höra, så härligt, en livlig krabbat (Jag tror gosse!) men BM sa att det heller inte var konstigt att jag inte kände fosterrörelser eftersom mk ligger i framvägg så jag fick ge det ett par veckor till.....
    '
    Vad mysigt! Gravid
  • Fröken Småland

Tanten: Lodgern finns inte i klarrött men i en lite "smutsig" oxröd färg, den som Asereht köpt. Vad tycker du om Lodgern Asereht? Sen finns den i en ganska härligt hysterisk turkosblå färg, den som jag har. Tror jag har bild i galleriet?

Fick just ett meddelande om att jag fick VG på min tenta (man kan få G eller VG). Det borde man nästan fira med en ny UJ-klädsel va? Drömmer

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-10-07 06:47:06 följande:
    Jag gillar bajsgrönt !
    Haha, ja då är nog den blå Lodgern något för dig

Mina barn har inte heller haft någon snuttefilt men jag har haft många små filtar till att bädda med. Jag köpte en filt på Lindexrean en gång för 49 kr, en fin randig i velour på ena sidan. Det blev aldrig använd utan låg i en garderob med lapparna kvar så jag sålde den på Tradera ett år senare. Nypris var 149 men jag tror jag fick 249 för den. Var i chocktillstånd tills jag fick mail från vinnaren att hon var fullständigt överlycklig över att ha fått tag på en likadan som den gamla osanitära älsklingen
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-10-07 13:17:55 följande:
    Ni som har lite koll på BB Donkeyn, kan man ha 2 sittdelar eller är det bara en liggdel och en sittdel el sittdel + shoppingkorgsvarianten som finns?
    Det går bra med två sittdelar. Tror inte den kommer förrän till Sverige förrän till nästa höst. Kommer att finnas i Holland och Spanien och något land till från och med i vår.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11