K*B*N, pratar del 11
kan jag skicka dit ni ska så du har på vägen hem?
Grattis även från oss
Kavat: Ska man ha hög mage för tjej??? Jag hade alltid så låg så jag vet inte, C hade alltid högpuls och jag hade ett extremt sf-mått och med tanke på den lilla skorpa som kom ut så funderar jag hur det kom sig. (C var 3090g och 50cm jag gick på massor med tillväxtul pga högt sf)
Hmm om Korren har rätt så är C fel... sen att jag var stooooooooor framåt och inte en millimeter åt sidorna det är tjej eligt skrock?
Jag har en vit 16GB som jag satte skärmskydd på dag 1 och har lite olika skal.... rött, vitt med lite tryck, svart och så självklart träningsarmband med mera... Supernöjd!
Kavat: www.playman.se och som jag redan är kund så får den som beställer och uppger mitt namn i kassan en extra gåva...
Kavat: Glad att ni inte går samma väg som oss till mötes med canser... den sjukdomen är så jävla grym!
Här är vi inne på 7mån på hospice. Helt otroligt att kroppen inte gett upp då hjärnan är totalt borta och han ligger numer dygnet runt och har en morfinpump...det finns ingen vinnare när det går så här, speciellt inte så här långdraget