• sarahl

K*B*N, pratar del 11

Asereht- har mitt paket blivit postat tror du!

• sarahl

ekorren- 800:- o du får betala på 2 ggr? vagnen alltså?

• sarahl

Alltså jag måste sälja den. Även om jag faktistk tyckte om den!

MEN, maken har skrivit på sina uppsägningspapper idag. Så nu dras svångremmen åt! Vi kommer förlora 5000:- i månaden på det o vi kommer inte överleva att bo kvar i huset mer än ett par månader!  Gråter

• sarahl

Ekorren- den behöver tvättas o sys några stygn i en söm på sufletten.

• sarahl

De är 11 st som blivit uppsagda. Varför har jag ingen koll på men allt är en inveklad histora.....

Ekorren- var, hur, när?

• sarahl

Asereht- mössorna kom igår. De var verkligen jättefina även om stora killen var allt annat än villig att prova.

Passar dina bumperbar skydd även emmaljunga ?

• sarahl

Ekorren- Vad var det mer? jag sa ju att den behövde tvättas o att en söm på sufletten var i behov av sömnad! Nåt mer har jag inte reflekterat över, men som sagt vi körde den en gång! Skäms Så nu skäms jag. Men jag tar den tillbaka. no problems!

• sarahl

Ekorren- OJ, Kanske var det därför som jag tyckte den var svår att köra! Inget av detta förutom bumperbaren var något jag reflekterat över. Min tanke var ang bumperbaren att det var bra att den inte fanns eftersom jag aldrig skulle lyckas knöla ner Oscar däri då! Har ju inte inspekterat den så noga. Men nog skäms jag allt, hade jag sett det tidigare så hade jag givetvis prutat mera på priset då jag köpte den! Ser fram emot betalningen!

• sarahl

Måste få fråga en äcklig fråga.

Hur har era barn det med mask i magen. Har de haft det? o hur är det med övriga familjen o ni vuxna!

Oscar klagade lite över att det gjorde ont i rumpen ikväll när han skulle gå o sova. JAg kollade o mycket riktigt där kröp ett äckligt kryp! Vi stoppade i honom 2 tabletter med Vanquin.

Jag är nu orolig att vi andra får det o även lilleman. Hur får man i en 6 månaders en tablett?

• sarahl

Ekorren- låter som en vi hade här i våras..... Vi hade satt 5000 kr för våran bil! Han kom hit provkörde o sa att han köpte den om vi prutade rejält på priset, så han bjöd 1500:- Skrikandes

Var han mörk hårig med mustach o såg rätt risig ut? kan ju möjligt vara samma..... vet du vart han bodde, denna bodde på själsö!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11