Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

I looove jeansleggings, och baggyjeans. Annars får jag klaustrofobi i ett par vanliga.
    Jag ser nämligen ut som en spindel. Smala armar (förutom överarm då, självklart!) och ben bred över rumpa och stora tuttar.... men men... thats life och jag är i alla fall frisk (vad jag vet) tack gode gud för det!

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-20 12:30:00 följande:
    Ja, jag svimmar när jag måste betala såna summor. Och för en gräsklippare??? Stackars, stackars Pruseluskan som är smal med stora tuttar
    Nej, haha alltså jag är INTE smal! Har en helt rund överkropp med stora tuttar som jag ALDRIG gillat. Vill inget hellre än att bli av med dem. Men nu sitter dem ju där, om en några våningar längre ner nu förtiden
    Riskiflickan skrev 2010-04-20 12:57:02 följande:
    lokatt: tack för grattis...igår var jag på gekås hela dagen... pust...
    hittade du nått? såg du några skaloveraller?
  • Tant Pruselius
    Riskiflickan skrev 2010-04-20 17:38:43 följande:
    en massa bra å ha grejer som tvättmedel å sådant... å regnkläder å sånt till sonen... massor av grejer såg faktiskt inga skaloveraller, men jag kollade inte jättenoga då jag har en redan.... mest jackor å regnkläder såg jag....
    dem sägs vara slutsålda. Men jag hoppas på att dem finns runt den 7/5

Asereht skrev 2010-04-20 16:17:31 följande:
    Här är A i koftan jag stickade närjag väntade honom.
    fina unge!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-21 08:47:51 följande:
    Hopaps på lite fortsatt tumhållning idag. Etapp 1 av soffaffär klar. Nu hålls tummar för att allt ska vara ok/gå bra för maken åker och kollar/hämtar på hemvägen. Så om jag/vi har tur så har vi nya (begagnade) soffor ikväll. Vi beslutade oss för att  skaffa beggade iom att vi har ett gäng småbarn och en hund här hemma. Vi räknar med att få byta soffor igen om några år så det känns inte som en vettig investering att lägga massa pengar på nya (som man dessutom blir rädd om). Nya får vi köpa när barnen blivit "rumsrena". Så ikväll kånkar vi förhoppningsvis in två röda IKEA Ektorp soffor här hemma. Tänkte att man ju kan köpa nya klädslar istället för nya soffor. Blir billigare + att man kan variera färg. Just nu är jag bara glad att det blev röd för jag är kär i de röda. Ser fram emot att köpa lite fler "prydnadskuddar" och sy/sticka snygga fodral till dem i massa olika färger och mönster.
    rött är fiiiint! Är det en gecko eller frog du har?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-21 09:04:59 följande:
    Jag har Frog, bilder finns som tidigare nämnt i mitt galleri.
    jo jag va inte och kikade. Har geckon samma foder som frogen eller ser geckon ut som camen ?
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-21 12:15:02 följande:
    *fniss*

Undrar när man får se bild på fröken S Bee?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-21 17:17:05 följande:
    Zasata: man måste knäppa loss selens nedre band baktill, med de vita spännena. Jag har klippt av mina selband strax under muffarna och satt dit väskspännen istället så att man lättare kan sätta dit dyna eller överdrag. Kan slänga in en bild när jag startar datorn men skall bort ikväll så det får bli imorgon.
    *väntar otåligt*
    Asereht skrev 2010-04-21 17:28:18 följande:
    Tjoho! Nu är maken på väg hem med våra nya (beggade) röda ektorpsoffor! Han sa att de var jättefina. Så i helgen ska vi röja och möblera om vardagsrummet. Sen när skattepengarna kommer så blir det ny tv-bänk/hylla till jättetvn. Jag är så glad just nu!
    härligt!
  • Tant Pruselius

hemma!

Mätt!

Nu har jag dregglat över Z lovely Bee VILL HA!
    Och spanat in Frk S 1 000 000 parasoller

G'natt!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11