K*B*N, pratar del 11
Jag behöver några tummar idag. Säger inte vad det gäller förren jag har fått besked. *vidskeplig*
Forsätter fixa med fotona från gårdagens födelsedagsfirande.
Jag behöver några tummar idag. Säger inte vad det gäller förren jag har fått besked. *vidskeplig*
Forsätter fixa med fotona från gårdagens födelsedagsfirande.
Här är A i koftan jag stickade närjag väntade honom.
Småååååland, jag behöver hjälp! Buggaoproffs som jag är så måste jag ha hjälp!
Inboxar!
Skaloverall skulle kunna vara intressant här också, man kan ju alltid vara förutseende och bunkra inför framtida behov. Så om någon vet att det kommit in och ska till Ullared så säg gärna till.
Hopaps på lite fortsatt tumhållning idag. Etapp 1 av soffaffär klar. Nu hålls tummar för att allt ska vara ok/gå bra för maken åker och kollar/hämtar på hemvägen. Så om jag/vi har tur så har vi nya (begagnade) soffor ikväll.
Vi beslutade oss för att skaffa beggade iom att vi har ett gäng småbarn och en hund här hemma. Vi räknar med att få byta soffor igen om några år så det känns inte som en vettig investering att lägga massa pengar på nya (som man dessutom blir rädd om). Nya får vi köpa när barnen blivit "rumsrena".
Så ikväll kånkar vi förhoppningsvis in två röda IKEA Ektorp soffor här hemma. Tänkte att man ju kan köpa nya klädslar istället för nya soffor. Blir billigare + att man kan variera färg. Just nu är jag bara glad att det blev röd för jag är kär i de röda. Ser fram emot att köpa lite fler "prydnadskuddar" och sy/sticka snygga fodral till dem i massa olika färger och mönster.