• zasata

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-04-28 21:59:11 följande:
    tell me..... Du spellar roll om man sattsar på 08 eller 09, dem är väll lika? var väll först nu 10's modell som ändrades?
    jag tror det var något med chassit på dom också något som inte var så där jättebra. men fröken S har koll! eller BB tråden
  • zasata
    Lindadjo skrev 2010-04-28 22:11:53 följande:
    Jag känner mig så konstig. Enligt uträkningar som jag gjort här på internet, så är min mest fertila tid nu mellan lördag 24:e och torsdag 29 april. Men ska det kännas så här? Molande värk typ? Mina ägglossningar brukar inte kännas så här och inte så här länge? jag har kännt av det i 2 dagar nu, men det är väl som vanligt annorlunda nu när det "fungerar som det ska" igen? Nä, det känns konstigt. (nu vill jag då höra att jag säkert är gravid ).
    Du är säkert gravid! Ta ett test kvinna! ;)
  • zasata
    Pruseluskan skrev 2010-04-29 08:55:50 följande:
    Jag vet.... men eftersom jag ändå inte har några öma bröst (vilket jag hade med Tuva) och inte så mycket andra grav.symtom... så väntar jag. Eftersom ja upplevde att jag fick mig en redig depp och knäck... väntar i 1vecka till har den inte kommit då så får jag kanske leta efter den....
    Jag gjorde ju 5 st med Leo! Så testa nu!!
  • zasata
    Pruseluskan skrev 2010-04-29 20:45:03 följande:
    Inge  här ifrån, kollade i kväll, ni påvärkade mig . Men fortfarande helt tomt i rutan .... dock ingen mens, men den kommer väll. Z, hur lång tid tog det innan Leo-testet visade poss? Jag har traskat över 8dagar... Jag kanske faktiskt aldrig mer blir gravid........
    inget på dom vanliga. men clerablue digital stod gravid 10min efter det andra =/ (ja jag tog många... men kände ju på mig att det var ångot som inte stämde..) hur känner du dig?
  • zasata

Det står inte att man inte skall åka bee i rulltrappor, det står man skall ta ut barnen om man gör det, men inte pga av vikten. För står inte att man inte kan ha vanliga  grejer i vagnen. Utan för att barnet inte skall skada sig. Så borde få igenom min reklamation.

• zasata
    Kavat skrev 2010-04-30 12:31:51 följande:
    Idag har jag så ont så jag håller att gå av.. Jäkla fogar. Lite kundvagnskörning med sonen bara, men hade ont innan. Väntar på att maken ska komma, han åkte för att hämta dottern för 45 minuter sedan (tar eg. max 20) så var är de? Vi har massor att göra här hemma inför eftermiddagen och jag kan knappt röra mig så det kommer att bli stressigt, för han får nog göra det mesta. Karlar! Sen ska vi till en stor och rolig lekpark med några kompisar, om det inte ösregnar, då hamnar vi med hrm, 10 barn, minst här hemma.
    Usch vad jobbigt med fogarna... :( Hoppas gubben kom hem.

Har ni tips på något roligt till barnkalaset? Vi tänkte vara på landet och grilla lite korv.
    Tobbes syster kanske kan komma och ha lite sminkning om hon är ledig. Och om det finns kvar skall vi köpa en sådan liten (1m) studsmatta som hon får när hon fyller år.
    Funderade på hoppborg, men kostade 1300spänn (?!).
    Kommer vara ca 5-6barn tror jag, så inget jättekalas liksom. Utan mest att barnen skall ha något att göra. Tänkt ta med någon boll med. Har ni några bra tips på annat man kan ha som barnen kan leka med så dom inte springer till lekplatsen när man grillar och äter tårta också?
  • zasata

As: Ah jag kanske lägga ett bud ^^
    hum dumt att inte ta bort annonsen.
    Den ser fin ut. jag har ju en happy mixed 2010. Och den är lättare än många andra (vad var det jag sa )
    Idah blir min resväska till p&t såld.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11