• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Moltan,
    Jag har bara beställt delar från Kidzshop men jag är jätte nöjd med dem hittills.

Jag har en Cam med vingmuttrar, dvs den äldsta modellen av Cam som inte kan glida. Mellanmodell kan glida (knäppfästen) och den som finns att köpa nu i butik ska tydligen vara superenkel att laga (byta gummi) om den skulle glida. Så säkrast är väl att köpa gammal med vingmuttrar eller såklart allra säkrast är helt nytt för då har man garanti!

• Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 21:50:42 följande:
    Och när jag ändå spammar tråden; Asereht du undrade ju över tips på saker att sy i retrofrottén. Jag glömde skriva att jag absolut skulle sytt en liten overall till A, typ linne upptill och shorts nedtill. Jag totalbojkottar linne till mina barn då jag tycker att det tigger om brända axlar men på en liten plutt som inte är i solen överhuvudtaget får man passa på Har ni sett Polarns linne med trycket "midsommar" *flåsar*
    www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60056165&colorid=2707041&sectionid=clothes&subsectionid=i%20full%20blom

Ooo, måste nog ha! {#lang_emotions_heart}
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-05-05 08:57:21 följande:
    Idag fick jag det bekräftat att jag fick 1,5 på högskoleprovet *glad och mallig*
    {#lang_emotions_sunny} Du är ju geni! Grattis!
  • Kavat

Mår jätte illa igen. Orkar inte mer snart, varför blir jag aldrig bra? {#lang_emotions_yell}

• Kavat
    Pruseluskan skrev 2010-05-05 10:51:06 följande:
    Fy fabian! Hoppas att du kvicknar till snart! Hur går det för barnen, är dem krya?
    Nu mår jag lite bättre. Tack för sympatin från alla!
    Barnen mår bra, dottern fick det aldrig, peppar peppar. Sonen mådde kasst en dag typ och sen var han hur pigg som helst.
  • Kavat
    Pruseluskan skrev 2010-05-05 14:37:58 följande:
    Wiiihu! *hjular in* Min vagn har anlänt!!! Så nu ska jag stressa hem och se om avi kommit sedan hämta knodd och ikväll när sambon kommit hem ska det hämtas hem en sprojlans ny Bee... Min första NY vagn då jag alltid annars köper beg då jag tycker det är så mycket pengar (3ooo är absolut också mycket pengar men halva vad en ny (modell) kostar) Men denna råkar ju vara billig fast helt ny, perfa! (2009års modell) Jag är lycklig i alla fall...
    {#lang_emotions_sunny} Wiha!
  • Kavat

Jag hade äntligen fått tummen ur att bestämma tyg till en sak och gått och grunnat på det ett tag och så går jag för att klippa lite. Jaha, då var det för smal bit! {#lang_emotions_yell} Så det var bara att fundera om på nytt. Förstår ni varför det aldrig blir något sytt här hemma!

• Kavat
    Asereht skrev 2010-05-06 11:42:54 följande:
    Ni minns väl att jag klagade på klädutbudet till oss som drar lite större strl? Igår var jag in på KappAhl och på deras Generous avdelning hittade jag de här "snygga" brallorna i satinmaterial. Allvarligt, skulle ni ta på er dem??? Kan tillägga att man inte hittar något liknande bland de "normala" storlekarna. Klickbar bild.
    Hängde de på pyjamasavdelningen?
  • Kavat

zasata, du frågade om my-baby, deras webshop gjordes tydligen om för jag fick mail om det nu.

• Kavat

Jag hänger här då och dåmen har inte så mycket att skriva.
    Har megaont i fogarna, var på vattengympan igår. Så skönt, men det gjorde ont i går. Innan har jag trott att man aldrig skulle kunna få ont av vattengympa för så mycket tar man ju inte i.. Men röra mig behöver jag så jag hoppas att det blir bättre igen. Optimist javisst!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11