Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-04-28 22:22:27 följande:
    Ja men det låter ju som det oooho hoppas hoppas HOPPAS!!!!Jag har gått en vecka över BIM men när jag tog testet på min BIM-dag förra onsdagen så var det inget, inte ens ett uns till svagt  därför vill jag inte ta ett nytt test eftersom jag INTE är gravid och jag vill så hemskt hemskt gärna vara det att jag nu drabbats av skendräktighet. Prutt....meeen hoppas hoppas hoppas att du är  
    MEN!!! En vecka över!!! brukar du gå över? Testa igen då människa!!! Jag vet inte ens när jag har min BIM. Ingen aning, jag har bara haft en mens... och innan det var det 5 år sen. Jag minns inte vad jag har för menscykel. Jag får väl bara gå på känslan eller nånting. Fast nu är det ju ingen idé att testa, måste vänta i 2 veckor till minst.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Beräknad befruktning: Beräknad graviditetslängd: Beräknad förlossning: Fattar inte hur det kan bli det här resultatet?!

Beräknad befruktning : 2010-04-27
    Beräknad graviditetslängd: 2 veckor, 2 dagar
    Beräknad förlossning: 2011-01-17

Hur kan man vara 2 veckor och 2 dagar gravid när man blev befruktad igår???
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Oj, vad konstigt det blev..... nu går jag och lägger mig Börjar 9.45 i morgon så vi ses på morgonen. Nattinatti

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

God morgon! Jag håller med Frk.S där Prus! Testa igen, det har gått länge nu. Bättre att veta oavsett resultat, istället för att gå och hoppas och fundera och vara nervös...

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Nifelheim skrev 2010-04-29 06:33:24 följande:
    För att en graviditet alltid räknas från första dagen av din senaste mens ungefär
    Jag har bara varit gravid 2 ungar... och har missat detta!?!?! Okej, så bra koll jag har då
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 07:50:02 följande:
    Fast det är väl så att när allt går lätt och bra så finns det ingen anledning att "läsa in sig" i ämnet
    Japp, så är det nog . Eftersom ingen av mina var planerade utan bara blev ifall det blev så ... men resten av graviditeten var ju inte så lätt då, kan ju undra om jag är DUM i huvudet som vill göra om det frivilligt!?!?!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-04-29 08:19:30 följande:
    Ska putsa vagn idag. Det innebär att jag inte vill ta ew:n till dagis idag i regnvädret. Så nu har jag ett dilemma. Jag har att välja på buggan och sjalen. Ingen känns ultimat i spöregn om man säger så. Just nu lutar det mot sjalen då jag kan ha paraply. Kommer inte överrens med buggans regnskydd och har inget annat hemma. *surar lite*Men lite bök kan det vara värt för på fredag har jag förmodligen nyordning och då finns det regnskydd hemma också. Nu måste jag tutta liten A som sitter här i sin stol och mer eller mindre käkar upp tröjärmen. *s* Sen ska jag in på Tradera och spana in happyklädslar.
    Kan du inte hinta lite??? I min inbox om du vill
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:02:12 följande:
    Det är alltid värt det när man väl snusar bebbe *suckar längtansfullt*
    Tja... men jag är nog dum i huvudet ändå. Läste precis min graviddagbok från när jag väntade första, jag kom inte ihåg att det var såååå illa. Tydligen ville jag dö för att slippa ifrån illamåendet
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    passau skrev 2010-04-29 08:32:09 följande:
    oj då...tur man glömmer *L*men d kanske d som e vitsen med hormonerna...
    Måste vara det
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:33:27 följande:
    Äsch, hon skall byta sin EW mot en Teutonia. Hon är inte så hemlig som hon tror
    Aha... men hurdan T? *nyfiken i en strut*
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11