• zasata

K*B*N, pratar del 11

Mmmm ätit mat, druckit kaffe ätit choklad praliner och sitter nu i linne ute i solen!

• zasata
    cirkuspuman skrev 2011-05-17 08:33:26 följande:
    Jag är inte heller någon fan av Brio (eller Teutonia), är älskar Emmaljunga
    Lite som med bilar, att man är en Saab eller Volvo människa..ha ha! 
    Ekorrfamiljen skrev 2011-05-10 21:01:27 följande:

Jag har haft flera olika BRIO som jag gillat jättemycket. Nu är det Singen men förut har jag haft en Duett, en eller ett par Comfort och någon annan som jag glömt beteckningen på.
     Ok, Sing skulle jag vilja testa faktiskt då jag var inne på en sådan när vi skulle köpa vagn till Neo men då den var så himla bred (och vi har en pytte hall) så blev det istället en EL city cross
    Är du nöjd med singen? 
    haha... jag gillar V70 bilen Oskyldig

Min första vagn var en Emmaljunga Edge..

Men den fick bara vara kvar i tre veckor då den var lite stor och klumpig.. men endå saknar jag den nu ibland.. Emmaljunga är rätt snygga..

Sen har jag haft en Teutonia S3, 

Som jag nog nästan gillade ännu mer, men den pajjade på flyget och vi fick ingen ny

Sen har jag haft Brio Happy den nya, helt okej, men obekvämt handtag, och har singen, den 'r med okej, men inget wow liksom..

• zasata
    Fröken Småland skrev 2011-05-17 11:44:03 följande:
    Gör det! Vi gillar bohusbebis

Jag slängde iväg ett skambud på Mutsyn, vet inte vad jag hoppas på *behöver verkligen inte fler vagnar*
    Nämnde jag att lilleman fyller fyra idag? Obestämd
    MEN GRATTIS!!! Ebba fyller ju morgon klockan 00:04 ;)
    bohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:
    OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i...
    Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också.
     Hej hej *vink vink* jag har funderat på att smsa dig igen och sälja en massa till dig, det vill du väll? ;D
  • zasata
    bohusbebis skrev 2011-05-24 16:57:01 följande:

Alltså, man e ju inte riktigt klok... "råkade" ropa in ett swiftchassi -10 (det gamla) på T igår för nästan inga pengar... MEN det går inte att få tag på alla delar visar det sig... De flesta nya passar inte...

Ska jag kosta på frakten (dubbelt så mycket som själva chassit) och ha ett chassi hemma, ifall att man hittar lite delar efterhand... Eller ska jag betala auktionen och låta säljaren behålla chassit...

Syrran har en kompis som är på jakt efter en bra vagn (och jag är ju så förälskad i swirre att jag nu lovordar den för alla) och vi tänkte ev att vi skulle bygga ihop en till henne...

Är det kanske nån som vet nåt hemligt ställe där man kan hitta swifthjul och sufflett (ev även klädsel, har köpt en sprillans ny chiliklädsel -11, vet inte om den passar) Har 2 extrahjul till min gamla Breeze, men tvivlar på att dessa passar...

Skulle ha pushat på henne att köpa en ny Breeze medans de fanns... Och ångrar nu att JAG inte köpte en ny Breeze, så kunde hon ju tagit min gamla...

vad är skillnaden på gamla och nya chassit?
  • zasata

Blääääää synd om mig i dag! Vill bara krypa ner i sängen. Men måste till jobbet och ta lite av dom översta högarna och göra mig av med i alla fall.. Jävla visdomständer!!!! Feber stor som ett kötthuvud snorig och pencilin...

• zasata
    Leende skrev 2011-06-07 08:14:25 följande:
    Oj, verkligen en madröm när sånt händer... Men du måste ju vara en supermorsa som fixade allt det på 
    bara en kvartGlad
    zasata skrev 2011-06-07 07:19:49 följande:
    Blääääää synd om mig i dag! Vill bara krypa ner i sängen. Men måste till jobbet och ta lite av dom översta högarna och göra mig av med i alla fall.. Jävla visdomständer!!!! Feber stor som ett kötthuvud snorig och pencilin...
    Aj, aj, aj, stackars digRynkar på näsan
    Ja
    Leende skrev 2011-06-07 08:24:39 följande:
    Godmorgon tråden!

Vad gör ni föresten på dagarna/ har för yrken/ är hemma? Förstår att några är mammalediga... *ni behöver inte svara om ni inte vill*
    Själv är jag sjukskriven ni sissta tiden innan BF, har jobbig foglossningRynkar på näsan , men sköööönt att vara 
    hemma nu och förbereda sig iallafallSolig 
    Jag jobbar på ett ställe som heter Kvaser AB, började i slutet på April efter avslutat ett annat jobb med en del bråk och DO nu som utreder. Nu jobbar jag med lager inköp och logistik här, väldigt mycket nytt att lära! Men skoj!
    När har du BF?

Usch jag hade också foglossning när jag jobbade när jag väntade Leo, men när jag slutade jobba blev det mkt bättre. (butiksbiträde då) 

Jag kan presenter mig?
    23 år (24 på lördag!) två barn födda maj 07 och sep 09. Jag har npg haft flest jobb i denna tråden.. haha...
    Var hemma två mån med dottern och sex med sonen..  Och sen jobbat jobbat och jobbat.. OCh så blir det även denna sommaren.. Har hittat en jättesöt barnflicka som även hjälper mig på morgonen då sambon pluggar och är iväg på praktik just nu och börjar 6 varje morgon.. Och jag orkar inte lämna halv 7! 
    Jag e nog latast i tråden med? Hängt här i 3½år kanske? Äger/ägt ca 20 barnvagnar. Nyaste är en BB gecko som kom hem till mig igår, shoppingtokig.. Bloggar även för två företag just nu. Men hinner knappt.. Ibland hinner jag inte riktit med familjen så bloggandet och datorn hamnar lite åt sidan just nu.. Lider av Emetofobi.
    Hum ja det är nog allt mig...

Kan inte ni nya presentera er lite?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11