Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-11-16 08:28:41 följande:
    Någon mer än jag som kollar på programmet Unga och bortskämda? Herregud säger jag bara! Ska man skratta eller gråta?

Min man blev så upprörd att han inte kunde kolla. Men allvarligt talat, om man som förälder servat, passat upp och inte ställt det minsta krav på sitt/sina barn så kanske man inte ska klaga när de är tonåringar/halvvuxna, inte lyfter ett finger och förväntar sig samma service som vanligt.

Varje gång jag ser det programmet blir jag väldigt stolt över min dotter och hennes sambo som lever under existensminimum, pluggar och jobbar.
    och ÄR snygg!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-11-16 10:16:33 följande:
    Prus: Jag skall fota jackan. Häng kvar
    *hänger*
    Kavat skrev 2010-11-16 10:17:16 följande:
    Var hos läkaren med liten igår och fick medicin. Vi blir verkligen inte bättre...
    ajajaj! vad har drabbat liiten?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-11-16 15:47:13 följande:
    Shit, nu brakade min dator! Går inte att starta eller göra något alls

Har hämtat reservdatorn och testat ljud och bild på den och det funkar så paniken är (någorlunda) under kontroll Tur att jag gjorde en backup på alla bilder och dokument för två veckor sen! 
    annars hade du vart en saaaad mac
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-11-16 21:47:26 följande:
    Nu har jag impulsshoppat! Jag som inte skulle göra sånt men jag får se det som en julklapp till Nöffe. . Eftersom jag har vagnsförbud så blev det ingen Bee, kunde lätt blivit det annars om jag haft råd. Nu blev det något fint, varmt och randigt istället.

Overallfrågan har löst sig också med Passaus hjälp.

Nu ska jag bara ta itu med att sälja av lite och fylla på kontot igen.
    en elodie åkpåse?
    *ine på frökensspår*
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-11-18 15:31:21 följande:
    Skall ha en svart sen med, bara så ni vet ;)

Nej fröken smal är jag icke!
    As tack :)

Idag köpte jag en annan. Jacka :o sådan tjock parkas.. Fan inte bra att vara arg...
    inte smal ?!*fnyser* viftar lite med kalaskulan *Gravid*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11