• zasata

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-06-07 20:29:10 följande:
    Leende: TACK för post idag! {#emotions_dlg.flower}

Zasata: barnflicka? Oj, det var visst trådpremiär
    Japp har jag inte sagt det varje morgon *dyrt!* och när dagis är stängt blir det nog en del heldagar.
  • zasata
    Leende skrev 2011-06-07 20:48:06 följande:
    Hej!

Oj, då har du jobbat och slitit mycket då... och även nu med såklart.. Men det är ju bra att tjäna mycket pengar när man är shoppingtokig och gillar barnvagnarFlört

Jag har ochså en som är född maj 07  (en pojk) och en flicka född 05Glad

Stackars dig, måste vara jättejobbigt med emetofobi, framförallt på hösten , vintern, och våren då alla magsjukor går... det känns nästan som om jag har det med ibland för jag är extremt rädd för magsjukaRynkar på näsan
    Har ALLTID med mig handsprit i väskan! Men det kan bero på att min dotter är så känslig om hon får det 
    och är oftast dålig i flera dagar då. Vid nått tillfälle fick hon ligga på sjukhus några dagar med dropp...

Men nu måste det vara bästa tiden för dig då, när dom flesta magsjukdomar inte härjar omkringGlad

Jag har BF 15 juli... och jag bor i ett litet radhus i  Göteborg.

Om du läst/ läser längre bak i tråden har jag skrivit mer om mig själv och att en bugaboo cam i 
    denimtyg är på väg hem till migHjärta har aldrig haft bugaboo innan, men jag blir säkert nöjdGlad

Roligt med en ny vagn du med, du får visa bilder när du hinner!

*skall kolla in i din blogg*
    Skoj jag bor med i Göteborg! ah... Försökt läsa lite bak.,. men så mkt att läsa.. hehe.. men läst något om det..
    Var det cam eller frog? jag har haft bägge korta stunder,, har nu en bee+, gecko, sitty och pt explorer.
    vilket datum är din född ;)
  • zasata

Äsch alla här är ju kärringar så jag är van

• zasata
    Nifelheim skrev 2011-06-07 22:15:09 följande:
    Hehe. Är inte AnPa nästan yngre än dig?
    Hur gammal är AnPa?
    Nifelheim skrev 2011-06-07 22:17:36 följande:
    Det är förresten bara på facebook du outat Nanny-grejen Zasata. Tänk på de stackare som inte har det (än).
    jaha se där..
  • zasata

Åååå!!! Jag blir tokig. Seriöst!!! Ungarna har skrikit i två timmar!!! Jag vill bort! Men så ont att jag inte kan ta mig någonstans. Ska aldrig mer gå med på detta!! Och till råga på allt fyller jag år!!! Och jag fick inte ens köpa en väska till mig själv förut!!!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11