Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Det går tydligen inte posta inlägg via fånen idag.

• Asereht

Det jag försökte mig på att skriva var att jag tror att SD är ett missnöjesparti. Det sorgliga är att de missnöjda som lagt sin röst där inte tänkt längre än näsan räcker. Jag menar, hur tänker man som invandrare när man lägger sin röst på SD?

Men heja MP!

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 10:55:34 följande:
    Har ni sett nya Ltd edition?
    Nu har jag det men jag gillar faktiskt inte färgen alls. Lika bra det eftersom jag försöker rensa inte samla på mig mer innan rensning.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 13:18:57 följande:
    Haha, allt som man inte gillar är bra Gillar du Donkey?
    Nej, Doneky föll mig inte alls i smaken, Kanske för att jag varken har designerhandväska eller chihuaua att sätta i koren.
  • Asereht

När det gäller skolkort/dagiskort har jag valt ganska neutrala kläder dvs helst enfärgat så att det inte blir för rörigt. Går man däremot till fotograf själv och vet att man får lite proffsigare bilder så skulle jag nog kunna tänka mig lite roligare kläder. Det är så olika kvalitetsmässigt på skolkorten tycker jag. Ibland blir de bra men ibland syns det verkligen att fotografen ifråga inte gillar sitt jobb om man säger så. Hos oss har vi inga syskonbilder heller utan bara individuelle + klass/grupp.

Och jag menade KORG!

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 11:49:45 följande:

Måste dela med mig för jag tyckte det var så gulligt foto Maja är fyra och lilleman är tre veckor. Tjocksmocken sov hela fotograferingen
    Helt ljuvlig bilde! Hjärta
  • Asereht

Här är det gnällig, nöffes andra tand har precis spruckit upp men det kliar och irriterar rätt mkt märker jag. Därav att jag oftast kikar in via fånen då han inte gillar att jag sitter vid datorn.

• Asereht

Oooooh, skulle kolla upp en buggysnuggle då jag tyckte färgåtergivningen var lite tvetydig och då jag kikade omkring så förälskade jag mig totalt i denna! www.buggysnuggle.com/product_info.asp&img=prdcb99df35-20ae-4263-afa7-37a53ccd441c.jpg&usrID=9B4542C7-05A0-4EEC-B9D8-F87211733E0F&wrapper=hide

Jag har lyckats räkna ihop åkpåsebeståndet här hemma till 5 st, eg 4 åkpåsar och en sovsäck för baby men det är ungefär samma sak. Det känns ju liksom lite som om vi har täckt åkpåse biten hyfsat men den var ju såååå fiiiin!
     Är tre stycken fleeceåkpåsar overkill tycker ni? http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpc3ptxt.png

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-09-20 17:23:23 följande:
    Asse - Jisses du vilken käärlek *dregglar över snyggve snuggels*
    Visst var den ljuvlig. Jag försöker hålla mig men det blir svårt. *funderar på om jag kan sälja nåt*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11