K*B*N, pratar del 11
Det går tydligen inte posta inlägg via fånen idag.
Det går tydligen inte posta inlägg via fånen idag.
Det jag försökte mig på att skriva var att jag tror att SD är ett missnöjesparti. Det sorgliga är att de missnöjda som lagt sin röst där inte tänkt längre än näsan räcker. Jag menar, hur tänker man som invandrare när man lägger sin röst på SD?
Men heja MP!
Ltd vad? Jag ser inte inklistrade bilder med fånen ju!
När det gäller skolkort/dagiskort har jag valt ganska neutrala kläder dvs helst enfärgat så att det inte blir för rörigt. Går man däremot till fotograf själv och vet att man får lite proffsigare bilder så skulle jag nog kunna tänka mig lite roligare kläder. Det är så olika kvalitetsmässigt på skolkorten tycker jag. Ibland blir de bra men ibland syns det verkligen att fotografen ifråga inte gillar sitt jobb om man säger så. Hos oss har vi inga syskonbilder heller utan bara individuelle + klass/grupp.
Och jag menade KORG!
Här är det gnällig, nöffes andra tand har precis spruckit upp men det kliar och irriterar rätt mkt märker jag. Därav att jag oftast kikar in via fånen då han inte gillar att jag sitter vid datorn.
Oooooh, skulle kolla upp en buggysnuggle då jag tyckte färgåtergivningen var lite tvetydig och då jag kikade omkring så förälskade jag mig totalt i denna! www.buggysnuggle.com/product_info.asp&img=prdcb99df35-20ae-4263-afa7-37a53ccd441c.jpg&usrID=9B4542C7-05A0-4EEC-B9D8-F87211733E0F&wrapper=hide
Jag har lyckats räkna ihop åkpåsebeståndet här hemma till 5 st, eg 4 åkpåsar och en sovsäck för baby men det är ungefär samma sak. Det känns ju liksom lite som om vi har täckt åkpåse biten hyfsat men den var ju såååå fiiiin!
Är tre stycken fleeceåkpåsar overkill tycker ni?