K*B*N, pratar del 11

Nu har jag varit och reashoppat med mamma och liten medans maken och de två stora har varit och badat. Hittade några små fynd, ullsockar, fodrade gummistövlar och några böcker. Nice!
Skönt att komma ut lite också. Höll på att få nippran här hemma hela familjen.
Blev premiär med sittdelen för liten också. Han var supernöjd, men han somnade ju inte för det.
Jag fattar inte... Ok, han sov för första gången 6 timmar i sträck i natt. Men sen vaknade han tre gånger mellan 01.30 och och åt fram till 05.00 (så sammanlagd sömn i natt för honom var väl 8 timmar) då det var morgon... Sovit tre korta pass på kanske 20 minuter under dagen. Hur fasen överlever han med så lite sömn?!
Eller ja, det är väl vi som inte överlever...
Men nu har han fått flaska med nya ersättningen och utpumpad mjölk från maken så jag har fått sova på mornarna. Men hur det ska gå när jag inte kan sova på morgonen vet jag inte...
Cirkuspuman, Usch, vad jobbigt att vara sjuk. Krya på er!
Själv hoppas jag att jag inte blir sjuk nu. Har käkat penicillin i 10 dagar, sista dan idag! Hurra för att slippa skiten. Mår superkasst av dem, äter dubbla dosen. Så det ska bli skönt att slippa. Men har haft ont i halsen några dagar (virus gissar jag eftersom penicillinet borde ta allt annat) men nje, nu vill vi vara friska så jag hoppas det är puts väck i morgon.
Usch vad dåligt, tråden används ju knappt!
Hur har ni det tjejer?