K*B*N, pratar del 11

Får dom ens göra sådana misstag, när vi lämnat läkarintyg och tjata så ofta om de?? Och tillo råga på allt deras jävla gnäll om att Grodan inte hinner på toa för hon e så lös, och att vi borde kolla upp henne för de. Men HALLÅ.... 
Nöffe premiäråker froggen med sittdel. Ute och shoppar som synes, han är ungefär lika road som sin far av butiken ifråga. Maken stor brevid och kollade youtubeklipp medan jag kollade in fleecebeståndet.

Det hällregnade därav regnskyddet, orkade inte dra av och på det för varje affär. 
. Vad tycker ni om insida? Jag tänker spontant Axéns moln i grått då jag är så väldans svag för just molnen. Kriterium nr ett är att den skall vara väldigt lättmatchad så att man kan ha en galen dyna eller åkpåse i. Kanske skulle klä även insidan med denim? Andra förslag?Jag håller på att packa upp kläder i strl 74/80. Jösses vad mycket grejor. Till min stora glädje så ser jag att en del jag trodde jag sålt fanns kvar tex den fina musse manchesterjackan från po.p.
Däremot har vi alldeles för mycket kläder, alldeles för mycket! Ska nog bara ta sånt som är rena 74:or till en början och skippa allt kortärmat tex. Det får ju inte plats i lådorna annars. Sen måste jag göra plats någonstans för nöffes ytterkläder. Det är rätt mkt av den varan med.
Mycket är dagens ord. Det är mycket som ska plockas undan och göras av med också. Jag börjar ruttna lite på kläder. Det blir till att skicka till Erikshjälpen eller liknande. Iaf sånt som är otraderavänligt alltså inte po.p, katvig, molo eller liknande.