Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-07-29 21:24:03 följande:
    Ebba är född maj-07

Men kan vi inte försöka ta en dag eller kväll när jag är ledig och ha en play-date i Göteborg, Kunsgbacka eller npgot?
    Visst, vi kommer hem lördag så efter det är vi på...
  • Cs mamma
    Nemia noj skrev 2010-07-29 21:16:10 följande:
    Hur gammal e Ebba?

Min minsta tös fyllde 3 nu i fredags, väger ca 11.5 och är ca 87-90 lång.
    Mitt halvstopp väger runt 18-20 kg och 104 i kläder. Hon e 4 år
    Min "lilla" klump är född nov 06, strax under 110 skulle jag tro (106 i mars) och väger ca 18. Hon har en bastant benstome och massor med kortison i sig (ca 2kg enligt läkarna)

Tack tjejer för lite uppmuntran, just nu är himlen så mörk så mörk efter 7mån + i väntan på döden... det är riktigt jävla illa när den inte kommer
  • Cs mamma

Vi kommer hem imorgon men som alltid så finns inga vänner som kan komma och hämta på tåget. Jag kommer fan aldrig mer ställa upp för någon!!!! ALDRIG!
    Hur cool är jag? Sönderstressad, +7kg på 11dagar dvs -3kg från höggravidvikt. sömndepreverad, gråter mer eller mindre i ett för jag är så jävla less på allt som suger och är skit just nu... (skulle behöva låna en liten Kavatbäbis och snooozza) känner mig trött, sliten, elak och bara allmänt oglammig och allt annat än cool

• Cs mamma

En kompis som jag har på FB som jag kände för 15år sedan som jag träffat 3ggr sista 5åren... HAN kommer och hämtar. Det innebär dock att trollet får åka utan stol (har aldrig gjort förr) men just nu orkar jag bara inte...

Nemina: Jag brukar försöka ställa upp då jag anser att en dag kanske kan få liten hjälp men varje gång jag frågar så kan det aldrig hjälpas och nu i dagarna deklarerade en vän att hon just nu är så slut så hon tar "time out"

• Cs mamma

**får för mig att jag inte har Aseraths nya nummer men tror hon fick mitt via fb**

• Cs mamma

Ja vill någon ha erbjuder jag 20kg och kan erbjuda 100kr/kg så mottagaren har råd att köpa lite nya kläder... generös som fan och dessutom hjälpsam. Kan skicka med lite kläder också... som startset tills vederbörande själv shoppar

• Cs mamma

Jag är nog rädd att jag tycker rejääääält synd om lilla herr Kavat ÄVEN om jag håller med Kavat själv att man inte muckar med en höggravidkvinna. Jag menar herregud det är er 3:e det är inte så att han bör ha lärt sig läxan dom första gångerna??? Ja ja karlar... inte är dom snabba inte

• Cs mamma
    passau skrev 2010-07-31 21:34:51 följande:

varit och shoppat på frölunda torg för första gången och positivt överraskad!

köpte lite didrikson jag tänkte lägga ut om jag bara får lite ljus och hittar kameran!

T la inte upp kort tagna med iphonen... dåligt

hittade även vind-fleece overaller på lindex på halva rean *nöjd*

Passau Hmm så du var i mitt område... jag bor rakt över gatan så hade du sagt till hade vi kunnat säga hej iaf
  • Cs mamma

Tisdag skulle funka för oss.... men då inte i Falkenberg tack då jag inte kör långt om jag inte måste just nu

• Cs mamma

Ekorren: Om det är/blir mycket extrajobb så tycker jag du ska söka vb från FK. Som ni har en diagnos så bör det inte vara allt för svårt.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11