Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-04-29 08:39:42 följande:
    Nope! Men det bränns.
    Du ska byta EWn mot nånting annat???
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:43:00 följande:
    Ja, jag satsade ju på en tredje även fast jag mådde konstant jätteilla till v 32 med lilleman *idiotförklarar mig själv*Förresten gjorde han något kul igår. Jag har inte riktigt vant mig vid att ha en pojke med allt vad det innebär. Vi var och badade och satt på kanten och tittade på när Maja badade med sina kusiner. Han hade fått ett par helt nya badbyxor som var för stora och när han satt ned så ramlade paketet ut genom ena benet Tydligen satt han och klämde och kände lite väl mycket på grejorna så de *host* växte en hel del. Så tittade han på mig med panik i blicken -"Hjälp mamma!"
    Hahaha... vad gulligt att han fick panik
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-29 09:09:04 följande:
    om inget skett om en vecka så testar jag... promis
    Jag håller tummarna
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Nu lämnar jag er, för nu börjar jag snart jobbet. Jobbar till halv 8 ikväll trisst, men det är ju röd lördag den här veckan så det blir ju en hel helg, nice!
    Jag kikar nog in i kväll.

Kan förresten meddela att jag inte har "ont" i magen längre, så det är nog inget, bara det vanliga östrogenkicken innan äl Nåja....

Ha en bra dag idag! Kram

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-29 20:45:03 följande:
    Inge  här ifrån, kollade i kväll, ni påvärkade mig . Men fortfarande helt tomt i rutan .... dock ingen mens, men den kommer väll. Z, hur lång tid tog det innan Leo-testet visade poss? Jag har traskat över 8dagar...Jag kanske faktiskt aldrig mer blir gravid........
    Tomt i rutan? Vaddå tomt? Det ska väl inte vara tomt? Vad är det för test du har? Är det nånting i kontrollrutan då?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Idag har vi slösat pengar... tog en snabbtur ner till IKEA och till biltema. Ungarna fick leka på Småland, medans vi sprang runt och hämtade hyllor och backar till nya garderoben. Jag glömde nämlige köpa det när jag köpte garderoben....så den står rätt tom fortfarande. *skämmigt*. Och så blev det lite mer förvaring till pojkarnas leksaker. Jag försöker desperat få ordning på deras rum, nu ser det lite bättre ut iallafall. Det ser hoppfullt ut.
    På biltema blev det lite trädgårdsgrejs och nya dörrhandtag till våra innedörrar. Dörrarna ska målas vita oxå, så det blir nog bra snart
    Det känns inte som vi köpte så mycket, men dyrt blev det!!!!

På gravidfronten har jag inget nytt att komma med, jag vet inte alls nånting just nu. Visst pirrar det lite i brösten och värker, nej, inte värker, det känns lite i livmodern. Men det kan lika väl vara för att jag tagit ur sprialen, det händer grejer där som inte hänt där innan. Tror inte jag är gravid, men om drygt 2 veckor vet jag ju mer säkert... så det är bara att ge sig till tåls och se vad som händer

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Vad roligt Asereht att bytet gick så snabbt och smidigt Och grattis till nya vagnen! Den ser ju fin ut på bilden.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-05-01 22:46:35 följande:
    wäjh!Hur hittade ni varandra ? Du och happy'n? Brio har ju ett gung i sig som inte går att hitta i så många andra vagnar. Tror man sover välldans najs i sådant
    Jag hade vääääärldens fulaste brio kombi till min första när han var liten, han sov som en liten sten i den, så jag kan skriva under på det
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-05-01 23:04:31 följande:
    Jag tror minsann att det låter som någon här snart har ett  på sin sticka...Här flödar blodet så det blidde inget denna vända heller...... Börjar känna lite hopplöst men men....Fick oxå idag veta att min brorsdotter ska få bebis, vet dock inte alls hur långt gången hon är.... fick höra det från min far, min bror var tydligen inte helt nöjd med att bli farfar innan 40
    Tråkigt, det blir nog samma för mig med. Men hav förtröstan. Det har inte gått länge alls sen ditt mf. Det kommer nog "ta" sig snart.
    Jag börjar få kalla fötter här, kanske det är ganska skönt att bara ha 2 pojkar....
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11