Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2011-06-09 13:15:59 följande:
    nej nej på Orust!

oooja, det låter lockande

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-06-09 13:22:08 följande:
    Fick av de vita spännena till selen på beet (de som sitter överst) hur lätt som helst, men får inte tillbaka dem. Vad gör jag för fel?! *sliter av mig håret* det sitter några svarta ploppar där i hålet som sitter i vägen för att man ska kunna trä igenom den vita plastsaken som sitter på selen.
    brukade ta loss dem nere tror jag, men ser det annorlunda ut uppe? Vrid dem lite på "högkant"/sidan och för in dem? kommer ihåg att jag brukade komma lite fel mellan själva sittdelstyget och plastryggstödet....
  • bohusbebis
    Leende skrev 2011-06-10 21:08:32 följande:
    Du har så rätt såååRynkar på näsan Det gick tydligen bara ett lass till GBG därifrån i onsdags, och det var det han missade. Så den kom inte med förrens igår... Men på Måndag då smäller detSkrattande
    Då får ni ha koll här inneFlört aaaaaah, vad jag längtar.....
    Men jag skall erkänna att jag knappt vet hur den funkar/hur man sätter ihop denObestämd *så oerfaren är jag*

Var för ungefär 2 månadersen jag började kolla efter cam för första gången *oskuld*

Skall erkänna att jag köpte en teutona fun-09 i början av graviditeten , men som sagt jag ändrar mig fort..
    Nu måste jag sälja den snabbt, för vi har så lite plats.. *skall bygga ett till föråd efter sommarn som tur är*

*kan inte tänka på annat än buggan nu* Planerar redan för en bee eller bee+ efter dennaSkrattande

Vad är det föresten för skillnad på bee och bee+ ? vilken var det nu du har??

Googla på Bee Bee+ , nånstans på youtube finns ett suveränt klipp som visar skillnaderna. Har länkat till den otaliga gånger, men orkar inte titta nu...

ANPA, har nog inte kommenterat men ÅÅÅÅÅ va fin den blå sufflan blev på bee:et!!! LÖÖÖÖÖÖVE. Synd att jag inte hittade nåt blått kantband... får nog ordna en dyna till framöver...

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-06-11 23:31:46 följande:

Visst blev den! Sparar den gula lite till hösten tror jag. Jag gillar båda men vill inte tröttna Den andra dynan sitter i frogen nu, funkar perfekt! Färgmatchningen är inte tiptop, men det är ändå lite orange/gul på den och vitt (har offwhite suffla) så det funkar bra tills jag hämtat den din mamma har (hann inte i veckan).

Tror att den andra kantbandet kan funkar ändå, det är ju ändå lite blått i tyget Men som sagt, har inte gett upp drömmen om en blå marimekko...

Kul, ska se om jag inte kan svänga förbi marimekkobutiken här (har bara öppet konstiga tider tror jag) och "bunkra" lite för regniga dagar... Den dynan du har nu är lite höstlig, speciellt ihop med den höstlövsgula (har man en gulgrön mekkodyna till den gula sufflan blir den istället vårgladgul)

Testade "Bee-dynan" i både Zapp:en och Phil&Ted:ens huvudsits där den sitter klockrent (ska bara göra lite fler sele-hål tror jag) - även i Swiften sitter den okej men är lite lång, så där har jag petat in den under metallfotstödet men det funkar ju även ändå (undviker dock smutsiga stövlar då)... Gillar mitt mönster

Din andra dyna är förresten lite smalare i "vingarna" på övre delen, jag har sytt några sådana och det är inte så stor skillnad (mer än att kantbandet räckte precis så långt). Tror den kommer funka toppen åxå.

• bohusbebis
    Jessika82 skrev 2011-06-12 10:25:16 följande:
    Jag är överlycklig. Igår var jag på loppis och jag fick tag på en Everest bärryggsäck för 80kr... Har kollat efter en sådan ett tag men jag har tyckt de har varit för dyra...
    wow, jag sålde min på blocket, hade begärt 650 tror jag men prutade själv ner den till 500 när tjejen köpte den för hon var så trevlig (och jag hade upptäckt ett litet musgnagt hål på sittytan). Det var ett klipp Jess82
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-06-13 10:12:49 följande:
    Frk s: Heja! Haha. Jag måste alltså ta av sittdelsklädseln?
    AnPa, jag kom på en sak. Var fleecefilten som kom med Bee:et blå? Om det var den som åkte med, hur är färgmatchningen mot den blå suffletten? OM den funkar bra, kan du inte ta med den till min mamma då så kanske det kan bli baksidan på en marimekkoblå dyna (om jag hittar tyget, "affären" var stängd igår bara öppet fre+lö).. Mammsen kommer nämligen ner till midsommar och kan isåfall ta med den.
  • bohusbebis

Hello girls, storstädar hemma inför kommande släktinvasion (=sommaren) och har lagt ut lite dynor på B. Ni får första tjing....

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-06-17 20:08:07 följande:
    *suck* Har ni sett att MacLaren har en denimvagn? (Quest)
    *gömmer VISA-kortet och avslutar PayPal-kontot*

OOOOOOO ÄLSKAR QUESTEN!!! ÄLSKAR DENNA!!! VAR HITTAR MAN DEN? Tar fram visakortet och hoppar högt!!!!

Fast just nu är det bara cyklar som gäller här... blivande 3åringen är inte ett dugg intresserad av att åka vagn längre.... Hon började idag överskolas till "stora" dagisavdelningen åxå... min lilla bebis...

Får kanske rensa lite i vagnsstallet istället... man kanske BARA skulle ha en Quest Denim... (viskar: och en pt... och kanske en breeze el swift åxå....)

• bohusbebis

det var förresten inte jag som var på Bee-jakt... Älskade den, men den passar inte våra behov längre...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11