K*B*N, pratar del 11
oooja, det låter lockande
oooja, det låter lockande
Googla på Bee Bee+ , nånstans på youtube finns ett suveränt klipp som visar skillnaderna. Har länkat till den otaliga gånger, men orkar inte titta nu...
ANPA, har nog inte kommenterat men ÅÅÅÅÅ va fin den blå sufflan blev på bee:et!!! LÖÖÖÖÖÖVE. Synd att jag inte hittade nåt blått kantband... får nog ordna en dyna till framöver...
Visst blev den! Sparar den gula lite till hösten tror jag. Jag gillar båda men vill inte tröttna
Den andra dynan sitter i frogen nu, funkar perfekt! Färgmatchningen är inte tiptop, men det är ändå lite orange/gul på den och vitt (har offwhite suffla) så det funkar bra tills jag hämtat den din mamma har (hann inte i veckan).
Tror att den andra kantbandet kan funkar ändå, det är ju ändå lite blått i tyget Men som sagt, har inte gett upp drömmen om en blå marimekko...
Kul, ska se om jag inte kan svänga förbi marimekkobutiken här (har bara öppet konstiga tider tror jag) och "bunkra" lite för regniga dagar... Den dynan du har nu är lite höstlig, speciellt ihop med den höstlövsgula (har man en gulgrön mekkodyna till den gula sufflan blir den istället vårgladgul)
Testade "Bee-dynan" i både Zapp:en och Phil&Ted:ens huvudsits där den sitter klockrent (ska bara göra lite fler sele-hål tror jag) - även i Swiften sitter den okej men är lite lång, så där har jag petat in den under metallfotstödet men det funkar ju även ändå (undviker dock smutsiga stövlar då)... Gillar mitt mönster
Din andra dyna är förresten lite smalare i "vingarna" på övre delen, jag har sytt några sådana och det är inte så stor skillnad (mer än att kantbandet räckte precis så långt). Tror den kommer funka toppen åxå.
BRUN!!!
Hello girls, storstädar hemma inför kommande släktinvasion (=sommaren) och har lagt ut lite dynor på B. Ni får första tjing....
OOOOOOO ÄLSKAR QUESTEN!!! ÄLSKAR DENNA!!! VAR HITTAR MAN DEN? Tar fram visakortet och hoppar högt!!!!
Fast just nu är det bara cyklar som gäller här... blivande 3åringen är inte ett dugg intresserad av att åka vagn längre.... Hon började idag överskolas till "stora" dagisavdelningen åxå... min lilla bebis...
Får kanske rensa lite i vagnsstallet istället... man kanske BARA skulle ha en Quest Denim... (viskar: och en pt... och kanske en breeze el swift åxå....)
det var förresten inte jag som var på Bee-jakt... Älskade den, men den passar inte våra behov längre...