K*B*N, pratar del 11
Wääääääääjh!!!!!!! Grattis grattis grattis Lindajo!!!! Heja vad underbart *glädje tjuter i vanlig ordning*
Wääääääääjh!!!!!!! Grattis grattis grattis Lindajo!!!! Heja vad underbart *glädje tjuter i vanlig ordning*
Idag har jag klippt och färgat håret..... Vet dock inte vad jag tycker.... Frk S- jag mins att det var en viss fröken som lös med sin frånvaro här för inte allt för länge sedan. Inte för att jag på något sätt tycker om att någon av er har liv på sidan om Även fast jag inte tillhör den "inresta kretsen" här så är jag ju med i ringen runt.... Bestående av mig
Ase- du är alltid välkommen hit för en dusch
Idag är det fullt schema - först loppis, sedan namngivningsfest efter det sju års kalas och sist middag hos pappa där oxå min bror kommer som jag inte träffat på gudarna vet hur länge. Han har iallafall hunnit bli morfar mellan gångerna. Imagen är det fullt ös...
Riski, jag beklagar verkligen
ljuva gossar Ase!
Skallebank och rökhosta de luxe, god jul! Liten T också hostig, festtrött sambo och en vilda bebin i magen. Jobbar i dag och halva morgon dagen. I em ska det handlas julmat.
Frk S - nått för dig? http://www.familjeliv.se/Annonser/?details=129676