• Kavat

Äsch funkar ju inte... Kolla 12:e fotot!!! vad är det för galning!!!!

• Kavat

Den vita buggan på femte bilden har snäppfäste och det är de som kan glida.

• Kavat
    Leende skrev 2011-06-02 08:23:48 följande:
    Tusen Tack för att du berättade{#emotions_dlg.flower}.. det är ju så lätt att bli lurad på priset när man inte vet..
    Skall se om han vill gå ner i pris annars får det va... *Känns bättre nu att ha lite mer koll på priserna*
    Han verkade VÄLDIGT mån om att sälja den fort, så nu fattar man ju varförFlört

Tur att ni duktiga finns, som har koll på läget, och kan hjälpa en *oerfaren* som mig, TACK igen!

Jag berättar hur det gick med vagnen sen..
    Håller med övriga, känns lite saftigt, men denim är så fin! Hjärta Hoppas du får den till bra pris! Och välkommen hit och till buggavärden så småningom!
  • Kavat

Leende, såg att du hade fler barn när jag kollade i din pres. De är jämngamla med mina stora. Min trea är 10 mån snart. Spännande med en trea och ny vagn då!!

• Kavat
    Asereht skrev 2011-06-03 21:01:50 följande:

Nysydd vändbar dyna.
    Fina dyna! Blir ju kalasbra med molntyget! Solig
  • Kavat
    Leende skrev 2011-06-03 09:55:09 följande:
    Vad kul att du har 2 barn i samma ålder (och även en liten trea) Skrattande då har du förmodligen samma situation som mig med MYCKET trots och busFlört skall bli spännande med en liten trea nu när den minsta är 4 år, så känns det lite lättare än sist när det bara var 1,5 år emellan.... Hur tog dina barn det när trean kom? just nu längtar dom jättemycket, men man vet ju inte hur det blir när väl barnet kommit..

Min första vagn jag hade var en knorr, men den sålde jag ganska snabbt. Sen köpte jag en teutonia mistral och nu sist hade jag en phil & teds sport som är såld.. jag har även haft flera briosulky, både dubbla och enkla.... så jag kommer väll inte upp i era antal vagnar såklartFlört, men nu har jag iallafall insett att jag vill ha en bugabooSkrattande bättre sent än aldrig... 
    Är verkligen heeeeelt insnöad på den nu.. Drömmer om den på nätterna och kollar blocket hela tiden.. Är bara så osäker på priser och sånt på blocket... Har ju som sagt ALDRIG haft en sådan eller känner ingen som haft det heller..

Den denim buggan tror jag inte blir ngt med.. jag la ett bud på 4500, men ej hört ngt så han kanske blev sur.

Såg en ny annons igår som vi ringde på 
    www.blocket.se/kristianstad/Bugaboo_cameleon_...
    (inte min annons)

Frågade om garantin fanns kvar eftersom det är 2 år, men då sa hon att det brunnit i deras källare och det brunnit upp.. men hur kan jag då veta att det är en 2010 och inte en 2009???Obestämd

Men ni erfarna, vad tror ni om den???Är priset bra , men är det kanske bättre att köpa en med neutral, tex grå eller svart bas än orange.. hmmm...
    Så kan man ha sufletten och locket i mer färger, eller är det fint med en sån här färg med.

*kliar mig i håret av obeslutsamhet*

Tack igen för att ni är så gulliga och orkar svara på en *oerfarens* frågor..

Ps, om ni inte vill svara på mina frågor om priser och sånt så har jag full förståendeFlört
    Haha, en Knorr var också min första vagn och sen Brio och sen har en hel del av oss här med tätisat haft P&T.

Göteborg, det är ju mina trakter. Du ska inte flytta 3 mil söderut?

Litet tips angående köp av bugga. En stor fördel är att många slänger med en massa tillbehör som ibland inte ens uppges i annonsen men finns med på fotot, eller ligger gömt. Jag fick med en Bugga- åkpåse som inte var i bild eller nämnts när jag köpte min Cam t.ex. Tillbehören är ofta rätt dyra. Och vill man inte ha dem själv får man en bra slant om man säljer av dem. Ett par små plastkrokar som man kan hänga sin skötväska på brukar gå runt 200 på Tradera t.ex.
    Sunkiga solblekta sufletter är ju lätt att byta ut, så det bästa ur ekonmisk aspekt är nog att köpa en bas man vill ha. Sen kan man köpa hur många baser man vill ha efteråt och sufletter och liggdelslock. Solig
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-06 12:03:55 följande:
    Här på ön har vi underbart väder. Det känns nästan som att vara utomlands när man sticker ut näsan utanför dörren!
    Ja, men du bor ju utomlands!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11