K*B*N, pratar del 11

Tack för rådet

Göteborg, det är ju mina trakter.

Litet tips angående köp av bugga. En stor fördel är att många slänger med en massa tillbehör som ibland inte ens uppges i annonsen men finns med på fotot, eller ligger gömt. Jag fick med en Bugga- åkpåse som inte var i bild eller nämnts när jag köpte min Cam t.ex. Tillbehören är ofta rätt dyra. Och vill man inte ha dem själv får man en bra slant om man säljer av dem. Ett par små plastkrokar som man kan hänga sin skötväska på brukar gå runt 200 på Tradera t.ex.
Sunkiga solblekta sufletter är ju lätt att byta ut, så det bästa ur ekonmisk aspekt är nog att köpa en bas man vill ha. Sen kan man köpa hur många baser man vill ha efteråt och sufletter och liggdelslock.

Ha ha,...Åh, vad kul då förstår jag vart du bor... Är där ibland för jag har en kompis som bor där... Har faktiskt tom
tittat på hus där, för det är det enda stället jag kan tänka mig att bo på förutom Göteborg. Så vem vet, vad som händer inom några år

Skulle varit kul att ses sen när jag fått och börjat använda buggan, så man kan få lite tips och råd med

Grattis till bugga-köpet!