K*B*N, pratar del 11
Klart avis på kavat
Klart avis på kavat
Jag har (väll) första tjing på frk S eller zasatas bee ??!!*tjatar* och kattens p&t hoppas jag ska flytta hit vart håller missen hus förästen ? Saknar! Här jagar jag bugga CAM denim 07 med röda tillbehör
Nyår firas med Goa vänner (som lägligt bor i samma område, 5 min promenad) med hummer till förrätt, kalkon och potatisgratäng efterätt och snacks och ballonger
Är ju smällarrädd så för mig blir det tomtebloss
Mina kompisar som fick bebis nu den 26e har köpt brio Go, så jag återkommer med uttalande när jagvart där och klämt och kört tycker dock att den känns väldigt fyrkantig när jag provade den som hastigast på underbarabarnmessan...
Gott nytt år på Er alla !!!!
Gb sandwich är ytterligare en craving att skriva till listan...
Nif - låter härligt att fira i skogen... Mindre mysigt med skotträdd vovsing ;-(... Hur har det gått med spermadonatorn? Har han legat lågt? Gott nytt! Kram
Nif- nästa år kommer jag och våldgästar er i skogen.. Låter som ett nyår som passar mig. Och uppskattad julklapp lät bra.
Passau- det låter Inge vidare det där...... Här har år 2011 vaknat till liv, dock fick vi sovmorgon till 9, tack! Nu kikar vi ( jag och T, k kramar fortfarande kudden ) på Pettsson och Findus... Vad har ni andra för er en dag som denna? Jag vill till Ikea! Men det var visst stängt
trååååkigt
Rivna morötter är en hit till paj, gärna lite baldamvinigrett e m honung på....
Vi har precis ätit lunch.... Men tror det blir prinskorv m stuvademakisar.... En av cravingsarna