K*B*N, pratar del 11
Nackspärr och sjuka barn här så jag har full rulle minst sagt..
När var det dags för dig?
(viskar Ekorren fick en liten sötis i går! )
Nackspärr och sjuka barn här så jag har full rulle minst sagt..
När var det dags för dig?
(viskar Ekorren fick en liten sötis i går! )
Ase, låter härligt! Ha det så gott!
Vi funderar på om vi ska skaffa husvagn. För och emot?! Har inte råd med någon dyr men vad kollar man efter? Försökte hitta någon sorts köphjälp för nybörjare men hittar inget. Vet ju att några av er har erfarenheter. Så råd och tips mottges tacksamt!
Leende, tack! nu sover minste och äldste så just nu är det lugnt. Det är ju inte långt kvar för dig, spännande! När kom de andra i förhållande till bf?
Ska lämna in Swiften för översyn och håller på att "rusta" Phil&Ted:en som jag fick hem för några veckor sen (den har blivit stående....) Tyckte den verkade helt okej (bortsett från att den var skitig och mer solblekt än uppgivet men men) men när jag nu rullar den på rumsgolvet så klapprar det liksom från höger bakhjul!!!! Va 17 är det?? Många PT:ar har jag haft men detta har jag aldrig varit med om... Som att hjulet liksom går in för långt på axeln... den lilla spärrpluppen verkar funka som den ska... ska kanske testa att smörja, har litiumfett tror jag det är... eller ska jag köpa kopparpasta, vad är bäst för metall mot metall? Eller kan det vara själva lagret, men det borde väl inte låta sådär....?
Vad säger ni kreativa proffs??
Stort grattis Leende!
Leende, oj, det var snabbt jobbat! Grattis igen!
Bohusbebis, du behöver hjälp! Men skönt att du kan internetshoppa i alla fall!
Liten familj, välkommen hit också! Trist att inte Lexi inte vill/kan vara här, men du får hälsa henne så gott!
Leende, www.aqpunktur.se/