Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Jag tror Kavat föder barn.... jag som behövde prata lite... =/

• Cs mamma

Jag instämmer jag med grattis till lillen.... fick sms som korren och tycker det var väääääldigt dålig stil att vänta så länge + inte ens skicka ett kort + ingen webcamsändning. Hallå glömmer alla att vi andra också vll vara med? Nästa preggo i tråden kommer jag operera in en webcam i pannan på om inte vederbörande visar respekt för oss andra

• Cs mamma
    Riskiflickan skrev 2010-08-06 23:25:48 följande:
    jag fick inget sms *surar*.... faaast jag har själv legat på sjukhus i skövde inatt efter att ha fått en anafylaktisk chock då jag trampade ner i ett jordgetingbo ock fick 12 getingstick.... blev ambulans, blåljus å hela baletten.... dock tillbaka nu efter nästan ett dygns obs.... med mediciner att ta i fem dagar å adrenalinspruta..... så det känns skönt.
    Herregud!!! Ta hand om dig och anafylaxi är inget att leka med... *ryser*
  • Cs mamma

Z Neeeeeej jag sålde min skadade/klämda för 500kr men den nya vill jag ha kvar...

• Cs mamma

Nemia: Nu är jag en UJhatare i stora mått, jag förstår inte egentligen att jag inte formaterats från tråden för UJ är enligt mig bara ******** men till det priset hade jag nästan kunnat tänka mig att överväga att köpa den bara för att sälja den till någon som älskar Uj.

Uj är bred, den är lång i fälld, den välter skitlätt om du råkat köra rakt på en trotoarkant osv... *ryser*

Men priset verkar ok så testa och bestäm dig om du ska komma till älska eller hata UJklubben och om du kommer till mig på "the dark side" så sälj den och lägg pengarna på en PT eller EW

• Cs mamma

Aserath: Hotell är inte ett måste om vi har en tom lägenhet även då... visst det tar 20min med spårvagn men det kanske det är värt med tanke på hotellpriserna om man inte bokar toktidigt

• Cs mamma

Har vi någon Uppsala bo här som kan hjälpa mig lite?

• Cs mamma

Jag försöker  mig på ångestdämpande surfning + äppelrensning ska erkänna att det inte går bra

SMS:a BESEGRA (mellanslag) ditt namn till 72988 så skänker du 50 kr till Cancerfonden
  • Cs mamma
    Kavat skrev 2010-08-12 22:30:57 följande:
    Angel, stor stor kram!

Lindadjo, trevligt att se dig igen. 

Jahapp nu vaknade liten, som numer heter något (som jag inte kommer skriva här)
     Men så får du inte göra... då får du berätta via pm eller något... gläd min dag jag behöver det
    Kram
    SMS:a BESEGRA (mellanslag) ditt namn till 72988 så skänker du 50 kr till Cancerfonden
  • Cs mamma

Kavat: Du får säga till när ni orkar ha besök så jag får szooza bäbis, jag tror jag behöver det

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3689 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11