• zasata

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-05-02 19:18:28 följande:
    tack för styrke ord.... ska försöka att inte låta detta vara det enda jag tänker på. Vart på dagsutflykt i s-tälje i dag. Torikällberget. Ur vagnsperspektiv var det Brio Race mecka (säkert 10st) en kronansulky, några olide softy, 1 fun och 1 mistral s,  3 brio sing och några EL scootrar i camo (yjäck! gillar inte) och 1 duo uj plum (FIIIN!!!) min familj (Sambo, mamma och systrar) tycker att jag är helt stört :- P Tuva vågade rida på ponnyn och vi var alla sprickfärdiga av stolthet när hon guppa runt där
    Vad roligt, hur gammal är hon?

hehe nörd.. Jag saknar min kronan sulky lite =/ Fast den inte var så bra så hade den en del såååå bra grejer!
    Mmm plum UJ var jag sugen på men blev brun när jag hade den.. =/ För kanske bli plum denna gången?

Är rave verkligen så bra? Tycker man får så mkt valkar i händerna av handtaget..
  • zasata
    Pruseluskan skrev 2010-05-02 20:37:29 följande:
    Hon fyllde 2 precis nu i början av april, om det va Tuva du menade  Ja lite sugen har jag allt vart på kronan sulky, men jag "tvingade" en kompis att köpa den så har jag testat den lite Fast jag tycker den har lite väll små hjul.... Denna gång? Går du i uj tankar?
    Alltså jag har ju gått i UJ tankar på plum när jag hade brun så..
    Men sålde ju den och köpte p&t.. (korkat) men tänkte till nästa sommar när Leo är 1½ att han kan få åka uj.. därför jag ville ha min bee nu när jag inte vill ha han framåt..
    Hoppas jag får höra av min vagn i morgon *surar lite till*
    Älskade min uj... Är nog bland dom bästa jag haft.
    Kronan gillade jag, men sov dottern i den i liggläge, och röde sig så tippade den.. Tror jag har bild i gallerit på den här på FL...
  • zasata

tack :)

Thulo skrev 2010-05-02 21:09:18 följande:
    Har också redan röstat
    Alltså joo lite, men modell 2010 på Uj är sååå fin, och kände lite på Fröken S swift, och blev inte riktigt lika kär i den faktiskt.. jag hade en frog, men jag är ensam här inne som inte älskade den..
    Pruseluskan skrev 2010-05-02 21:09:07 följande:
    *går och spanar i  Z galleri* Duuuuuu, inte sugen på en swift då? Jag tyckte min uj va så in i bomben bred över "baken". Till nästa (om det blir någon) vill jag gärna testa swift.. och cam
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 20:43:22 följande:
    Skitsmart! Jag tror det är säkert, det är ju enligt samma princip som original fastsättning.
    Är det inte samma? tror min kompis gjorde så med orginalfesterna. tycker det är skit fult.

Ååå jag är på så jävla usel humör.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11