Pruseluskan skrev 2010-06-01 19:54:32 följande:
oj vad mysko! *pekar på ceteringen*
Nej det visste jag ej men tackolov så är ju du klok som en bok och har koll på det. Då får den förbli solblekt. Vilken solblekt kulör har ni? Vi har en (som från början) är brun på "vingar/sidorna" uppe vid huvudet i lite sammet(?)/velor? tyg och beigebrunrutig(?) i övrigt

men du? Du har inte alla 6 kvar va?
För i så fall har du JÄTTE många bilar

Vad tyckte du om Zenton? Min kompis har den och är super nöjd... den är rätt gott om plats i va? Men den fick jätte dåliga resentioner när den va med i någon barnbilstolar-chek i någon tidning (aftonbladet kanske...)
Vårt solblekta elände är rött/svart, men en del av det svarta är numera BRUNT.
www.vaunuaitta.fi/tuotteet/turvaistuimet6kk-6v9-25kg/britax/hi-way/hi-way/Bilbarnstol_HiWayStMoritz.jpg det som är solblekt är i typ sammetsaktigt lite lent tyg.
Nää, jag har hi-way, two-way och zento kvar och en freeway, men den är på väg bort. 2 bilar (en är mormors bil alltså) Jag gillar inte Zenton alls egentligen. Tycker att den tar rätt mkt plats i bilen, är kort i ryggen och har lite knasigt utrymme för benen. Hi-way/freeway är ju klart bäst för benutrymmet. Tyvärr har min mor slarvat bort fästremmarna till Zenton, så den är typ osäljbar.