Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-05-02 11:00:46 följande:
    Sånt verkar gå i arv. Min mormor var 19, min mamma var 19, jag var 19, min syster var 18. Min dotter är ju 18 nu och fullkomligt ointresserad av bebisar, men det var ju jag med tills jag fick en egen. Men ärligt talat så oppas jag hon kniper en sådär 5 år till.
    Min mamma var 17 år... jag var 26 år, syrran var 30
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Kikar in lite snabbt, vi har en sjuk dator så det blir inte att sitta speciellt länge... men ni har ju inte saknat mig ändå så..... snyft...

Här är allt precis som vanligt, jobb, jobb, jobb... och massa jobb hemma oxå. River tapert och har oss, men kommer nog aldrig få det klart. Hade hoppas på att var någolunda klar till juli iallafall när alla sommargäster kommer till oss, men jag är skeptisk nu, vi jobbar ju hela tiden. En dag ledig i veckan hinner man inte renovera speciellt mycket på sånt är livet.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2010-05-19 16:34:22 följande:
    Så nu är man uppskuren... *pustar ut lite* Håll nu tummarna att det inte sätter igen sig eller blir någon infektion.
    Usch, vet hur det känns. Har haft en sån jag med, inte roligt alls AJ!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Pruseluskan, på bakningsfronten är det lugnt. Ingen bulle i ugnen här inte Bara massa hormoner som jag inte varit med om under tiden med spiralen. Usch, så mycket ilska, irritation och känslighet. Kan inte minnas att jag var sån innan?!?! Har jag förträngt det tro?

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    passau skrev 2010-05-18 22:20:52 följande:
    vi saknar dej alltid kan bara hålla med om renoveringen...vi håller på i 2 hus dessutom...och försöker rensa ur en källare med 2 små barn och en hamstrande mamma som inte vill slänga ngt och tyvärr har både vind och källare att hamstra i...men nu ska d bli gästrum + flytta ner tvättstugan + ordentlig förvaring med en vägg och dörr sopm inte finns just d, en gillerstuga ska d bli med... kanske ska hinna ha lite sommar med...*jag är ledig hela sommaren och har inget att göra* eller hur
    Har ni 2 hus???

Ja, jag har ungefär miljoner idéer men ingen tid, och inga pengar att utföra mina inredningsidéer med Men vi har ju påbörjat nu iallafall. tapeterna är nedtagna så det är ju bara en tidfråga nu, man kan ju inte ha det så här för alltid iallafall. Snart ringer jag till arga snickaren
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2010-05-19 22:59:12 följande:
    Fin, men jag vill ha en frog i denim när/om den tiden kommer
    Kan tänka mig en cameleon i denim med, men gillar frogens denimtyg bättre . Natti natti
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    zasata skrev 2010-05-20 13:57:16 följande:
    AS: såg det på fB, stor pojk, hur gammal är han nu? Leo vägde 6760vid 3mån.. idag 10375gram
    Var tvungen att kolla i pojkarnas papper Daniel vägde 5710 och var 60,5 cm lång när han var 3 månader. Zebbe som är av en annan värld vägde 2 kg mer och 5 cm längre än sin storebror när han var 3 månader. Hahaha. Alltså 7750 gram och 65 cm när han var 3 månader. Och samma föräldrar har de, jag lovar!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-05-20 21:17:36 följande:
    Välkommen till hormonhelvettet, så har jag haft det i 28år nu , fast mest de senaste 13åren
    Och ang frog i jeanskläder så får du hojta till, det finns nämligen en här i mina krokar till salu (på blocket) om du vill att jag ska hämta den
    Tack, men den vagnen hinner nog gå långt innan det blir dax för mig att ev skaffa en vagn
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-05-22 10:11:16 följande:
    Det där är så kul tycker jag. Att det skiljer så! Mina har legat ganska lika på både längd och vikt. Minibusen ahr varit lite kortare än de andra vid ålder som 3 och 4 men vägt ungefär samma så han upplevs ju som lite "knubbigare". Men knubbig i ordets rätta bemärkelse är han ju inte.
    Jag får ju alltid höra hur fantastiskt olika de är varandra... jag undrar om inte ryktet går här i lilla stan för de är lite fööööör olik varandra hahaha
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11