K*B*N, pratar del 11

Varit hos bm idag. Allt såg tiptop ut förutom att jag knappt kan gå. Denna veckan har foglossningen varit värre än någonsin.
Lilleman skötte sig iaf ok efter mutning med ritblock, kritor och sen kex.
Får väl se hur länge jag klarar mig, bm sa att det var bara att ringa när jag inte orkar mer. Men sjukskrivning är ingen höjdare heller, men vad ska man göra när man inte klarar av att ta sig själv. Hålla ordning på en 3-åring hela dagarna som är trotsig till tusen och inte vill göra något som jag vill är inte det lättaste. Tyvärr så är det dotterns dagis som "skapar" en del problem. Vi måste komma iväg hemifrån, ta på oss kläder, borsta tänder osv och han gör som sagt inget man vill just nu. Jag blir stressad om vi är sena och så blir det bara värre. Sen är det en pina att ta sig ur och i bilen.. Blä, vill ju kunna ta hand om mina barn och maken behöver ju vara på jobbet, så det känns just nu bara pissigt. Dessutom vet jag att valda delar av släkten ännu mer kommer att tycka att jag är en idiot. *gråter*
Känns lite sådär panik. Jag vill ha det absolut finaste nu när jag får bebis igen!
Nu har jag porrsurfat på buggor i diverse klädslar. Men inte hjälpte det!