Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

kunde ändå inte låta bli att ringa på den, mormor bor ju inte långt därifrån... men det var 3 före mig...

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-06-18 10:50:43 följande:
    Den hade jag också velat ha (oklart till vad Drömmer)

Denim-Questen finns hos Pramworld.co.uk *frestar*
    Googlade på den igår... ska se över vagnsförrådet nu när A ändå inte verkar vilja åka NÅN vagn Så om jag säljer lite andra vagnar så kanske man kan satsa på en NY... såg också att det finns en röd med vita prickar på....
  • bohusbebis

Hmmmm, tänk om man hade kunnat flytta upp suffletten... tycker den ser så "satt" ut i modellen (har haft en) men annars är den ju så goooooo.... bra pris åxå om man fixar bromsen el kan leva med det... men NÄ jag har för MÅNGA VAGNAR NU.............

• bohusbebis

ååååååååååååå va jag blev sugen på rollerbug.... 2 klädslar - å liggdel som man kan sälja av å få nån hundring för... den röda klädseln ser ju jättefin ut på håll...

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-06-20 23:09:50 följande:
    Bohus: såg den jag också och bestämde mig för att inte tipsa Prus, nu är det kört! Om du vill ha den så kanske jag kan hämta och skicka till dig?
    gulligt av dig, men jag har ju swirre som är mkt bättre på alla sätt... men drömma kan man ju alltid
  • bohusbebis
    Jessika82 skrev 2011-06-21 06:52:58 följande:
    God morgon. Det är inte mycket sömn här.... Min 7månaders vill inte sova. Känner mig helt slut. Hur får man dem att sova hela natten. Nu ska man snart lämna på dagis och sen lämna Bilen till min mekaniker. Då ska man spendera ca3h på backaplan (affärer) Funderar på att titta på barnvagnar.....

Godmorgon! Har inte Babyland en outlet-butik på Backaplan? Tyckte jag såg det på deras hemsida... Nidz4Kidz eller vad den heter där borta vid mattlandet är ju ENORM - kanske är samma förresten....

Ha en skön dag alla, själv ska jag titta på stenskultpurer (å jobbets vägnar)

• bohusbebis

Vi har just nu som aktiva vagnar:

två zapp:ar som barnen använder inomhus som ambulanser...

Breezen som grusvägsterrängvagn...

Questen ligger i bilen men används sällan....

Swiften och Phil&Ted:en står snällt och väntar på långturer eller finutflykter, beroende på behov...

Och barnen - de cyklar helst (eller A sitter i cykelbarnstolen)

EGENTLIGEN skulle vi verkligen klara oss med BARA Phil&Ted:en och kanske en zapp el quest..

Men så blev jag ju sugen på en NY fin zapp på rean som tipsades om igår... eller varför inte köpa Zapp Xtra-sitsen i svart... Eller en nyare finare PT...

Sämsta köp.... Maclaren Techno XT, stor och otymplig (men blev rätt bra köp ändå eftersom jag sålde den med god vinstmarginal). Men jag gillar egentligen inte paraplyvagnar alls...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11