Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nu skall ni få se min nya frisyr. Mitt hår går knappt till axlarna i vanliga fall. Det ser faktiskt förvånansvärt bra ut IRL och färgmatchningen är klockren.

• Fröken Småland

Hihi, inget jag kommer att använda till vardags precis men till fest skall det bli kul Maja tycker också det är jättekul, rätt färg på henne också Självklart kommer hon inte att få använda det bland folk

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-11-26 20:41:42 följande:

okej jag ÄR sjuk... men jag älskar min nya fresyr skall bara färga i morgon med :)

Köpt vax och hårspray för 630kr idag med
    Zasata: skitsnygg frisyr! Och jag vet att jag tjatar men tänk lite på vikten är du snäll. Jag tycker att det är snyggt att vara smal och du har riktigt snygg figur, MEN nu börjar du se sliten och utmärglad ut på halsen. Det är det inte värt för att ha pinnsmala lår

Men riktigt snygg klippning som sagt. Men vad är det i vaxet och sprayet? Guld?  

Förresten så är du sötare utan smink än med, även när du är sjuk  
  • Fröken Småland

Angel: Men vad tråkigt att ha blivit av med tvätten! Man (vi här i tråden i alla fall) har ju något av en personlig relation till sina plagg och det måste verkligen vara jättetråkigt

Prus: jag har slutat kolla på Bugaboo på Blocket så jag har lite dålig koll på vad som är bra pris numera. Men köp rätt färg från början är mitt tips, det brukar bli billigast så.

Nu har jag och barnen slagit två flugor i en smäll och bakat bröd. Dels får vi nybakat bröd till lunchsoppan och dels får vi lite värme i huset från ugnen. Vart har eldmästaren tagit vägen?  

• Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2010-11-27 15:53:55 följande:
    Hum not found får jag när jag ska kolla sybordet :(
    Nämen? Testa att kopiera texten precis som den står, utan L på slutet alltså.
  • Fröken Småland

Hoppar in och säger god morgon. Förmiddagen skall jag försöka utnyttja till att repetera lite inför tentan nästa vecka. Sen vid lunchtid skall vi till min bror och fira hans mellersta flicka som fyller *räknar efter* nio år. I deras familj brukar de fira barnens födelsedagar med heldagskalas för släkten (lunch, fika, kvällsmat), vilket passar mig jättefint den här gången då barnen tycker det är tråkigt att bara gå och glo på mig hela helgen och jag tycker det är för kallt att gå ut och leka. Igår var det galet kallt! Minus tio och rejäl vind, och för att hålla värmen i vårt korthus måste man slita som en galning och elda i både pannan och kaminen och ändå sjunker tempen på natten. Jag som vill ha 22-23 grader och helst mer i sovrummet . Skall inte gnälla på min man mera

Jaha, vad gör ni då?

• Fröken Småland
    Angel Gbg skrev 2010-11-28 11:19:46 följande:
    Fan va ledsen jag är... jag försöker hjälpa andra så gott jag kan även om hjärnan är kokt men när jag ber om hjälp så är det heeeeeeelt omöjligt =(

Skulle behöva få en del av gamla soffan till tippen och det är inte tungt, kommer ta MAX 30min i anspråk men icke... heeeeeeeeeeeeeeeelt omöjligt.... har försökt få hjälp i över en vecka men aldrig aldrig aldrig att det går... Dagar som denna önskar jag att jag hade behållt kombin för en sån bil hade räckt om man fäller sätet.

Blääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!
    Irriterande! Skrikandes
  • Fröken Småland

Åh, det låter härligt Lindadjo! Hoppas ni skrev i dagboken den här gången också och kan läsa i den om tio år igen

• Fröken Småland

Ekorren: skynda långsamt är mitt bästa tips. Ni skall ju bo där länge så huset och läget skall vara rätt

Nu undrar vi alla hur det har gått med följetongen overallen? Har den anlänt till Gotland?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11