Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Hahaha ! Tänk SÅ fel det kan bli tur att fröken i fråga ändå förstod va jag menade... Annars hade jag ju kunnat bli anmäld Nif- blir T för stor och lång att ha i pt med bebis under? Princepesa - fy! Beklagar jag fick MA i feb förra året i v14. Kram på dig!

• Tant Pruselius

Nu behöver jag hjälp! Hur ska jag tänka - ska jag köpa en p&t till bebisen kommer nu i mars? Jag har ju inget körkort, och det kommer ju bli jag som lämnar hämtar på förskolan och som 2 dagar är ensam med knoddsen. T blir ju 3 i april men hon orkar ju inte gå/stå på bräda hur långt som helst... ( vi har ca 4km till stor centrum och 4hgård) Eller ska jag köpa CAM till bebis och köra på ståbräda till T? Vi har ju been oxå så när vi är 2 vuxna så funkar det ju... Tänker mer på när jag är ensam...

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-09 18:25:43 följande:
    Inget kul på Tradera och inte på Blocket. Jag är uttråkad och behöver ett nytt projekt. Vagnsbyte brukar det bli då men....jag är sugen på en bee men det kommer inte in någon sådan så länge jag har två vagnar redan och jag kan verkligen inte ta ett beslut om att sälja heller. *suckar* Önskar jag vore lite rik så jag slapp ta beslut.
    sälja din groda till mig så är det fritt fram för bee
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-09 17:29:56 följande:
    Jag har också haft ett tiotal och köper minst en till bakåtvänd innan jag vänder. E börjar bli för lång för Hi-way:en han har i mormors bil.

Bra att du inte ska använda Multitechen framåt, den är ALLDELES för tung och totalmosar barnet vid en eventuell frontalkrock framåtvänt.
    Aspirant på hi-way klädseln
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11