Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-09 20:17:57 följande:
    Ooooh, jag håller med. Den årgången gjordes många fina färger; ljusblå, rosa, orange, gul, grön Hjärta Året efter (vill jag minnas) kom turkos också. Jag hade den ljusblå Happyn till lilleman Kyss
    vad hade du som först kärra till maja?

T säger att hennes lillasyster ska heta maja
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-09 20:34:22 följande:
    Haha, men din tok. Jag har ju samma skittråkiga, trasiga, blekta klädsel som du har. Förresten får Hi-wayen stanna. Den är trots allt inte så gammal, så den funkar som extrastol till nästa också om jag bara får till en nästa.
    hmmmm... så var det ja
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-09 20:17:57 följande:
    Ooooh, jag håller med. Den årgången gjordes många fina färger; ljusblå, rosa, orange, gul, grön Hjärta Året efter (vill jag minnas) kom turkos också. Jag hade den ljusblå Happyn till lilleman Kyss
    Hjärta turkos - www.blocket.se/stockholm/Brio_happy_31251336.htm&w=1

Måste man kanske ha en happy en stund oxå den ser ju sålång ut så där skulle ju T kunna sitta på fotstödet och den lilla ligga höger upp?!
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-09 20:36:13 följande:
    Nähä, försök inte snika dig före nu! Jag har tingat den om hon säljer!!!!!!
    jaja.... :-P meeen min bebbe kommer ju innan så jag kan ha den tills du ploffar ?!
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-09 20:37:53 följande:
    Tro det eller ej, men den var SVART och klarröd när den köptes.
    åååå det är min favvoklädsel!!*avis*
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-09 20:40:13 följande:
    Så du skulle bara ha den över våren och försommaren? Tror inte du skulle lämna den vidare så snabbt.
    well, har en förmåga att vilja testa nytt... och min karl är lite vresig på att ha för många kärror på 1gång... kinko!
    Men jag vet att du va först, så jag ska inte knycka den ( som inte ens är till salu )
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-09 21:31:53 följande:
    Prus: främst hade jag en Brio Nova från 2003 till Maja. Den är så klart hopplöst ute nu men var riktigt omtyckt då. Till lilleman hade jag (bland annat) en Happy med Compact-chassi som vägde hundra kilo men som var suveränt just för syskon att sitta på fotstödet. Den var så stadig att jag inte ens var rädd att släppa handtaget när Maja som var fyra satt där.
    se där..precis det jag tänkte ju... kanske i stället för en p&t då
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2011-01-09 21:54:39 följande:
    men vad har dom gjort :o
    undrar jag oxå Kräks

du jag har inte förtöver pengar än, gör det imorgon...ok?
  • Tant Pruselius

Idag är det yasuragi med jobbet, planeringsdag , men först ska vi sitta hela fm och lyssna på nya läroplanen. Jag är trött, behöver jag skriva det. Vi har ju inte gått upp ur sängen tidigare än 9:30 på 2 veckor nu-galet!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11