Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Dagens alster (det skall föreställa ljus ifall det inte framgår ) Skall göra många och hänga i granen

• Fröken Småland

Sådär, nu skall vi se om det blir bra slingor den här gången. Förra gången tyckte jag det var svårt att ljus upp utväxten ordentligt så den här gången tvingade jag min man att lägga i blonderingsmedlet i själva utväxten *scary*. Strax skall jag lägga i resten av medlet, håll tummarna!

• Fröken Småland

Jag har ingen EasyJeans men jag har spanat på ny maskin ett tag och är helt inställd på att det kommer att bli just en sån då alla verkar supernöjda med sina

• Fröken Småland

Asereht: Vilka härliga nyheter om svärmor! {#emotions_dlg.flower}

När det gäller din egen hälsa så skall du se att det är helt ofarligt. Cancer poppar liksom inte upp så där över en natt så det är garanterat en ofarlig svulst. Min man hade en sån för drygt ett år sedan, han såg inte klok ut Det gjorde ont ett bra tag och sen var svullnaden kvar länge men det var inget farligt alls. De gjorde dock en biopsi för att vara på säkra sidan men det kändes som att den blev jättemycket större efter biopsin. Skumt. Håller tummarna för att du får lugnande besked imorgon och ännu hellre en framgångsrik behandling!

• Fröken Småland

Ooooh, den här måste nog lilleman ha! Hjärta Jag älskar bondgårdsmotivet också men tycker att ärmarna är så fula Obestämd

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-12-06 21:10:58 följande:
    Vet heter dom som säljer hem grejer, inte ellos utan den andra?
    Haléns? Josefssons?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11